1•Simple Things[Me]

208 12 3
                                    

(Belle&Sebastian - Simple Things )

Ben, Ha Sooyoung, dışarıdan bakıldığında tek kelimeyle serseriyim. Hakları var, hayatı almam ki ciddiye. E, tabii bu da onların tüm o düzenli işten eve, evden işe, arada uğra komşuya/akrabaya düzenine aykırıdır. Yâhut platonik olup aylarca acı çek anlayışlarına. Onları düşündüğümde ben elbette bir serseriyim.

Serseri kariyerine başlamak isteyen olursa hemen anlatayım hangi okullarda okuması, hangi kariyer basamaklarını tırmanması gerektiğini. Bir defa aşk yakanızı bırakmıyor, olsanız da serseri. Ama, eğer ki aylarca acısını çekiyorsanız, bu hiç de serseriliğe uygun değil.
Aşklarımı ve âşıklarımı şarkılara gömmeyi öğrendiğimde serseri oldum ben.

Hayatımda pek çok kez bazı erkek ve kadınlara bağlandım. İlk başta terk edildim, onlara dünyanın en iyi insanıymış gibi davrandığım hâlde. Nasıl acıtırdı bilir misiniz? Eskiden üzerdi ayrılıklar, acı bir tat bırakır kaçardı âşıklar. Birgün öğrendim onları bir oyun olarak görmeyi, kâğıtlara gömmeyi.

Yazdığım şarkılara hapsettim onları. Benim için ilham kaynağı oldular sadece. Terk edildiğimde perişan ettim kendimi değil kâğıtları.

En bohem şair bile şiirini dinleyecek bir çift kulak ya da okuyacak bir çift göz ister, derler. Oysa ben pek severim kendim çalıp kendim oynamayı. Katiyen izin vermem şarkılarımı bir başkasının duymasına. Belki o kişi duyunca rehin aldığım insanları, işgal ettiğim şehirleri...Korkarım ihbar eder diye beni. Sevmem risk almayı.

Herneyse...Eğer ki acılarınızı benim gibi eğlenceye dönüştüremediyseniz bile, canınızı yakmayacak şekilde etkisiz hâle getirdiyseniz...Tebrikler! Doğru yoldasınız.

Şimdi benim gibi eğlenceye dönüştürmek var sırada.

Mesela şu an, bir şarkı yazıyorum. Basit şeyler.   Bir başkası için bu şarkıyı yazmama vesile olan ilişki psikolojik olarak boğucu görünebilir ama kimin umrunda? Ben işimi yapar, hapsederim dertleri kâğıtlara. Sonra da gider ya terk eder ya terk edilirim.

Eğer beni istersen orada olacağım
Bütün sorunlarınla baş edecek bir kadın olarak
Ama karşılığında
Sen de bir şeyler hissetmelisin

Eğer beni istiyorsan tek yapman gereken
Binlerce soru sormak
Kopyalamak ve dosyalamak, başlığı altında
"Sorduğun basit şeyler
Genç kıza iç çektirmek için"
Genç kıza iç çektirmek için...

Gözyaşlarımı silip gülümsedim. Şimdi ona mesaj atıp terk edildiğini söyleyecektim. Mesajı yazarken keyfim gitgide artıyordu.








Bölüm Sonu



Bu bölüm daha çok serseriyi tanımak içindi ^^


Esasında bu fici 2018'in yazında yazmaya başlamıştım,  4 bölümle taslaklarda çürüyordu. Şimdi yayımlamak istedim. Kısa bir şey olacak zaten ve çoğunlukla Belle&Sebastian şarkılarından ilham alınarak yazıldı. B&S dinlemenizi öneririm

Get Me Away From Here | ChuuVesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin