30.06.2018
Hej, jestem tsubaki. Bardzo lubię białe kamelię, nie wiem czemu, może przez to, że moja mama je kochała, ale moja mama zmarła gdy miałam 5 lat, a tata powiesił się na strychu w tym samym czasie. To smutne bo moja babcia nie chciała się mną opiekować więc mnie oddała. Miałam jeszcze siostrę, ale gdy dowiedziała się o śmierci rodziców skoczyła z mostu i zginęła. Zostałam sama, nie wiem czemu nikt nie chciał mnie przygarnąć z domu dziecka. Teraz mam 14 lat i pogodziłam się z tym. Nie mam przyjaciół wśród ludzi. Mam tylko białe kamelie. A co do mojego wyglądu to... Cóż mam metr 65, wiem jestem niska. Moje włosy są proste, do ramion, koloru białego. Mam parę różnych oczu, prawe jest żółte, a lewe szare, nie wiem dlaczego. Codziennie patrzę jak ktoś zabiera z tego domu jakieś dziecko. Moja mama jeszcze jak żyła nauczyła mnie pisać i czytać. Nie znam żadnych dzieci w tym miejscu. Może to i lepiej.
Właśnie przyszły nowe dzieci. To bliźnięta w wieku 13 lat. Wyglądają przyjaźnie. Nie wiem czy się do nich odezwać czy może po prostu ich zignorować. Echhh podejdę do nich. Okazuje się że są bardzo mili były to dwie dziewczyny amai i shiro. Amai jest bardzo nachalna natomiast shiro strasznie cicha i tajemnicza. Ciekawi mnie dlaczego mają takie odrębne charaktery skoro to bliźniaczki jednojajowe... -Shiro-powiedziała do siostry amai.- Jaka myślisz czemu rodzice umarli? Przecież nie mieli żadnego wypadku i na nic nie chorowali...- Shiro tylko spóściła głowę i wzruszyła ramionami, poczym zaczęła płakać. Amai szybko ją przytuliła i przeprosiła. W sumie zaciekawiły mnie chcę je bliżej poznać.
CZYTASZ
Pamiętnik Tsubaki
RomanceNa koniec niektórych dni tsubaki będziecie musieli podjąć decyzję. W wyznaczone dni tsubaki będzie pisać w pamiętniku. Pomóżcie jej przeżyć. Przy każdym dylemacie będzie napisane (pomóż mi pamiętniku!) Piszcie w komentarzach co powinna zrobić tsubaki