8.

923 75 4
                                    

Reggel bánatosan keltem mivel ma jön haza MinAh. Kooknak adtam egy puszit majd kimásztam az ágyból. Átöltöztem majd lementem a konyhába. Megettem a saját részem és visszamentem a szobámba. Mikor egy csókkal akartam felébreszteni szerelmemet meghallottam a kurva hangját. Gyors felkeltettem Kookot és ahogy meghallotta MinAh-t nyöszörögve ült fel. megnéztem hogy lázas e. Megállapítottam hogy nincs. MinAh felfelé sietett ezért a szoba másik felében lévő székre vágódtam míg Kook "aludt". Mikor MinAh kibaszta a szoba ajtót Kook "felkelt". 

- Szia Kuksi!- csókolta meg JungKookot.

Kook nagy nehezen visszacsókolt. Asszem egy világ tört össze bennem. Azt hittem megszoktam a fájdalmat de ilyen nagy fájdalmat még soha nem éreztem. Könnyezve hagytam el a szobát majd később zokogva a házat. Hiába tudom hogy nem szereti akkor sem a legjobb azt nézni hogy Kook és a kurva lenyelik egymást.  A Han folyóhoz mentme ahol hangosan és keservesen zokogtam miközben a zene üvöltött a fülembe. Gondoltam hogy nem fogom kibírni.

JK Pov:

Miután Chim elhagyta a szobát eltoltam magamtól a ribancot és megmondtam neki hogy beteg vagyok és nem érzem jól magam. Egyből kiment ezért elkezdtem hívogatni Jimint miközben mostam a számat.  Mikor már századjára hívtam felvette és zokogva beleszólt.

- Mihvanh?

- MOCHIM HOL A FASZOMBA VAGY?- ordítottam bele a telefonba miután kiköptem a vizet a számból.

- OTT AHOL TE NEM ÉS NE NEVEZZ MOCHIMNAK!- ordított vissza majd letette

- PICSÁBA!

- Nyugi van! ölelt át V.

Nem tudom hogy kerül de nem is érdekel. Visszaöleltem majd sírni kezdtem.. Nem lehet igaz! Miért? Miért pont velem kellett megtörténnie?

- Shh..Kook nyugi! Visszajön és nem lesz semmi baj!- ölelt szorosabban.

- Látta ahogy MinAh rámmászik és megcsókol. Én visszacsókoltam hogy ne fogjon gyanút és most valahol van!- mondtam nyugodtabban de utána újra sírni kezdtem.

- Tudom! Miért nem szakítasz MinAh-val?- kérdezte.

- Mert félek hogy csinál valamit Jiminnel!- sírtam tovább

- Jó nyugi! Menj a szobádba és pihenj mert már megint lázas vagy!- engedett el és kitolt a fürdőből.

Jimin szobája felé vettem az irányt. Bementem majd lefeküdtem az ágyra és elaludtam. 

Arra keltem hogy valaki mellém feküdt és bocsánatot kért. Jimin volt az felismerem az illatát! Nem tudtam kinyitni a szemem mivel túl gyenge vagyok. Csak megfordultam és hozzábújtam.

- Jin mondta hogy vissza kéne menned a saját szobádba!- ült fel. 

Nyöszörögve másztam ki az ágyból és Jimin segítségével átmentem a szobába ahol az ágyra dőlve be is aludtam. Még éreztem egy szájra puszit utána már csak sötétség.

Mikor ismét felkeltem MinAh feküdt mellettem. Mi a fasz? Kiakartam menni a szobából de a kezeimet nem tudtam megmozdítani. Ágy háttámlájára néztem ahol kezeim meg voltak kötözve. Na jó! Mi a faszom van itt? Ordítani akartam mivel meghallottam Jimin és Tae hangját de ez a kurva leragasztotta a számat. Faszom! Elővette a laptopot majd bekapcsolt valamit. Pár másodperc után  csaj nyögéseket hallottam meg. Pornó? NE! NE! NE! NEEEEEE! Pont mikor kopogtak nyögött egy nagyot a pasi. NEM!!!! Hiába hümmögtem  segélykérően. Hiába! Jimin elszaladt és a hallottakból elhagyta a házat is.  FASZOM!

- Még hogy nem meleg!-rántotta le a szigszalagot a számról mire ordítottam egyet. Kioldozta a kötelet hála. Most adok én neki. Visszakézből pofon vágtam de jól  esett baszdki.

- Nem is szeretsz akkor neked nem mindegy? Hallottam mindent azon a napon. Adod nekem azt hogy szeretsz de a hátam mögött meg WonHo-val vagy együtt!- ordítottam ahogy csak bírtam.

- Vasárnap eltűzök innen és soha többet nem látsz! Elértem amit akartam szóval leszek olyan kedves hogy nem mondok el semmit!- mondta 

- Kösz!

- Nem kell megköszönni!

Kiment a szobából és majd a házat is elhagyta! EZ IS!

Jimin pov:

Amikor meghallottam AZT asszem teljesen biztos voltam benne hogy vége! Én nem bírom tovább! Most éppen a játszón zokogok és gondolkodok azon hogy mivel érdemeltem ezt ki.. Hallottam hogy erre sétál valaki ezért elbújtam egy fa mögé. MinAh hangját halottam meg.

- Figyi csajszi! Végre sikerült!!- újongott

-....-

- Jaj, a tervünk!

-....-

- Akkor csak az én tervem! Na de ma kikötöztem JungKookot és leragasztottam a száját. Pornót kapcsoltam be és Jimin elfutott. Tuti hogy zokogok valahol éppen.

-.....-

-Ugye? Utána JungKook felpofozott miután kikötöttem a kezeit és valahogy megtudta hogy együtt vagyok WonHo-val  de nem is baj.

-....-

-A hétvégén húzok a Monsta X dormjába.

-....-

- Igen tudom de I.M.-nek van pasija így nem mászik rá az én szerelmemre.

-...-

- Ja tud az egészről! Leakart beszélni róla de nem ment.

-.....-

- Oké! Neked is! Szia!- köszönt el majd a játszóról is elment.

Ezt nem hiszem el! Hazarohantam majd Kookot kerestem. Nem volt nehéz megtalálni mivel a szobájába zokogott. Odarohantam hozzá és megöleltem. 

- Sajnálom!- öleltem szorosabban.

- Én sajnálom!- tolt el magától majd letörölte a könnyeit és megölelt. 

Az ölelkezés után lementünk a konyhába ahol MinAh ott volt. Kooknak elmondtam hogy tudok MinAh szarságáról de ő nem tud arról hogy hallottam amit mondott. Míg Kook " szomorúan" ült le a helyére addig én " szomorúan és dühösen" ültem le a székre. Enni kezdett mindenki. A vacsora közepe fele MinAh bejelentette hogy elmegy a dormból. Ez után mindenki boldigan evett tovább és meglepett hogy még Jin is. Kaja után egyesével elmentünk fürdeni utána pedig mentünk aludni. MinAh a kanapén aludt. Én egyből bealudtam de 10 perc után felkeltem mert hiányzott valami vagy inkább valaki. Kookkal akarok aludni de nekem nincs erőm felkelni innen. Nagy szenvedés után sikerült csak kimásznom az ágyból. Kimentem a szobából és átmentem JungKookhoz. Ő még telefonozott szóval gondolom ő se tud aludni.

- Mi a baj?- kérdezte suttogva

- Nem tudok aludni hiányzik valaki!- mondtam lehajtott fejjel.

-Ki?

-Te!- mentem oda hozzá.

- Feküdj ide!- paskolta meg maga mellett az ágyat.

Befeküdtem mellé majd ránéztem. Kaptam egy puszit a homlokomra majd a számra is utána magához húzott. Hozzábújtam majd lehunytam a szemeim.

- Jóéjt!- motyogtam

- Neked is!- puszilt hajamba

Annyira jó a karjai közt lenni!

😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉
Hi!
Rávettem magam és megírtam eme csodás részt😒
Remélem tetszett és nem lett szar stb stb.
Nekem ehhez még reggel van😂
Na bye😄

Nem lehetünk barátok(Jikook) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin