Adolescentul secolului 21

63 6 0
                                    

                      Cuvânt înainte
   
    Hei,tu!Da,tu,cel care îmi citește rândurile chiar acum și nu știe ce va urma.Poate scriu despre tine,despre ea sau despre el sau despre toţi,despre flori,despre apusuri și răsărituri,despre primul sărut, despre prima relaţie sau prima despărţire,despre o multitudine de sentimente, despre nu știu ce alte și alte idei care-mi apar în minte și trebuie puse într-o ordine pentru a fi deslușite,căci în mintea mea totul este într-o dezordine pe care ,tu,cititorule,o vei înţelege doar dacă vei continua să citești aceste rânduri.

    Totul începe la liceu.Când începe și procesul de creare a personalităţii a fiecărui individ.Tu,ești cel care decide cum să îţi formezi personalitatea, având în vedere faptul că poţi alege dintr-o gamă variată,ce consideri tu că te definește.

     Din punctul meu de vedere există doar două tipologii de adolescenţi.Cei înţeleși și cei neînţeleși.
  Cei înţeleși, sunt adolescenții des întâlniţi.Aceștia își manifestă cu ușurinţă sentimentele și trăirile,având o viaţă frumoasă alături de mulţii lor prieteni.
  Cei neînţeleși,sunt adolescenți ca toţi ceilalţi doar că aceștia trec prin multe obstacole pentru a fi înţeleși sau poate vor  rămâne niște "ciudaţi",pe vecie.
   Tu din ce categorie faci parte?

        Un lucru cert este faptul că adolescenţa este frumoasă,dar dacă nu o ţi în frâu ,te lovește...astfel rămânând o perioadă cicatrizată a vieţii ce nu se vindecă foarte ușor .Adolescenţa aduce cu ea o serie de factori negativi care se transformă cu timpul în vicii, în probleme serioase,ce te vor ucide psihic ,poate chiar moral...

Atenţie:Nebuni În Libertate⚠️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum