Alex: -Maria este drogul meu preferat.
Maria :-Ai coșmaruri cu verdeţuri?
Alex :-Nu,deși mi-aș fi dorit măcar în vis să fumez un joint.
Maria:-Vei fuma destule când vei fi eliberat,iar eu voi reveni la viaţa mea de alcoolistă.Ce frumos sună totul.
Alex:-"Marijuana e vindecarea natiunii, alcoolul e distrugerea ei." Maria:-Nu-ţi înţeleg plăcerea.Ai băut vreodată bere rece?Ea e vindecarea care te unge pe suflet.
Alex:-Berea nu este pe placul meu.Sincer , nu consum alcool.Nici nu îi înţeleg rostul.
Maria:-Ei bine,berea e o băutură de socializare, iar menirea ei e să consolideze legăturile dintre oameni.
Tu poţi trăi fără iarbă?Nici eu fără alcool.Nu mă subestima!
Alex:-Nici n-aș îndrăzni.Poate delirez din cauza lipsei culorii verzi.Scuză-mi ridiculozitatea!
Maria:-Cu toţii delirăm.Consider că imperfecțiunea este frumusețe, nebunia este geniu și e mai bine să fii absolut ridicol decât absolut plictisitor.
Alex:-Trebuie să facem ceva.Trebuie să evadăm.
Maria:-Cum pizda mă-tii!?Crezi că suntem invizibili?
Alex:-Deci vrei să rămâi aici pentru o vecie?
Maria:-De unde căcat cu concluzia asta?Ba chiar eu ies prima!
Alex:-Ăsta-i spiritu'!În seara asta vom pleca.Știu un loc unde ne putem adăposti.Nu-i departe.Cum s-a întuncat,cei doi au pornit în căutarea libertăţii,chiar dacă a trebuit să iasă pe geam, atârnaţi de două cearșafuri înnodate,de la etajul 1.
Și,
au fugit.
CITEȘTI
Atenţie:Nebuni În Libertate⚠️
Teen Fiction-"omule, ridică-te de jos, scutură-te și ieși în lume, conștient că trebuie să fii al naibii de fericit. nu merită să suferi pentru cauze pierdute, pentru oameni care nu-ți aduc nimic bun."