'Huuu... Mijn moeder heeft overlaatst gezegt dat ik een neef heb die jonger was dan mij en die ik nog nooit had gezien en die neef is junggkkook' zeg ik stotterend tegen de vriendin van jungkook.
Daarna zegt ze weer vriendelijk 'Ooh, echt wat leuk om je te ontmoeten. Ik ben Min-jun.' daarna geeft ze me een zachte glimlach.
'Geef die maar aan mij' lacht ze terwijl ze naar de bloemen kijkt. 'Oowh' zeg ik en strek snel men armen naar haar toe. Ze neemt de bloemen en gaat de kamer uit met de bloemen.
Na een tijdje alleen gestaan te hebben in de kamer waar jungkook ligt komt Min-jun weer naar binnen. Deze keer heeft ze een vaas vast met de bloemen die ik heb gegeven erin mee.
Ze loopt naar het nachttafeltje van Jungkook en zet de vaas daar. 'Oo hemeltje lief ik heb binnen 5 minuten een vergadering.' Mompelt ze terwijl ze naar de klok kijkt en loopt de kamer uit.
Dan kijk ik naar de stoel die naast het bed van Jungkook en slenter er naar toe. Ik laat me erin ploffen en kijk dan naar Jungkook.
'Waarschijnlijk hoor je me niet maar toch wil ik dit ff zeggen. JE SLAAPT SUPER CUTE. En ik heb heel hard gelogen tegen Min-jun. Sorry daarvoor en ....'
Opeens word ik doorbroken door een geluidje die uit Jungkook's mond kwam. Hij zat iets te mompelen. 'Mama, papa' is het enige wat ik kon verstaan.
Hij praat en ik kijk toe.Plots schiet het me te binnen dat ik snel naar de dokter moet gaan en met die gedachte spring ik recht en loop de kamer uit opzoek naar een dokter.
Heyyy
THX ALLEMAAL VOOR DIT DOM VERHAAL TE LEZEN EN IK WIL OOK NOG IETS HEEL DOMS VRAGEN.
ZOU JE ALSJEBLIEFT OP HET STERRETJE WILLEN KLIKKEN DAAR MAAK JE EEN ZIELIG MENS HEEL BLIJ MEE. HET IS MAAR EEN KLEIN DING DIE JE NIETS KOST.
EN IK WEET DAT NIEMAND DIT LEEST BUT IDC!!!
SARANGHAE❤️❤️💖❤️💖❤️💖❤️💖❤️💖❤️
XX IK DUS❤️❤️
JE LEEST
instagram//VKOOK//√√
ContoINSTAGRAM: bunnyxx heeft u toegevoegd. Daarmee begon alles. Stukje uit het verhaal: Pov Taehyung Oo hemeltje lief ik heb binnen 5 minuten een vergadering.' Mompelt ze terwijl ze naar de klok kijkt en loopt de kamer uit. Dan kijk ik naar de stoel die...