Hari yang amat ku benci telah tiba.Aku datang sedikit lewat ke masjid.
Perasaan aku,hancur berkecai.
Tapi aku bahagia untuk dia.
Selamat pengantin baru.Acara dimulakan pada pukul 11 00 pagi,aku tiba pada jam 11 16.
Semua ahli spy kami mengikut aku ke majlis perkahwinan suamiku.Tetapi kami memakai baju spy dan mask muka.
"Aku terima nikahny,"
"Berhenti Haiqal.Jangan kahwin dengan Dia!"Haneen menjerit.
Dia datang ke arah Haiqal dan menyerahkan kesemua bukti bahawa anak dalam kandungan Megan bukan anaknya.
"Wtfuckk Megan!"
Megan tersentakHaneen undur semula ke belakang.Aku mengeluarkan pistolku.Haneen juga mengeluarkan pistolnya.Bagaimana dia meletakkan pistol di dalam baju pengantinnya?
Semua ahli ku mengarahkan pistol kepada Megan.
"Geng!Masuk!."Megan memanggil gengnya masuk ke dalam.
"Korang selesaikan diorang semua,biar aku settlekan perempuan ni."
"Baik bos."
Aku memulakan serangan.Bertalu talu tumbukan aku beri pada perutnya.
Megan mengeluarkan pistolnya dan menembak ku.
Malang sekali tembakan nya tidak tepat.Aku membuat tornado kick.Dia terjatuh.Dia berpura pura pengsan.Tidak lama selepas itu,dia menembak 3 das tembakan pada perutku.
Aku tersungkur.Haira menembak Megan.
Rafiq dan Raikal terkejut melihat apa yang Haneen dan Haira lakukan.Mereka berdua telah lama menaruh perasaan terhadap Haira dan Haneen.
"Humairah..!"Haiqal menjerit nama Hadinah.
Malang sekali,Hadinah sudah tidak sedarkan diri.Dia sudah penat.
Terima kasih Haiqal mengajar Aku erti hidup.Ambulan segera dihubung.
Perut Hadinah sudah dipenuhi darah yang mengalir.Perkahwinan sudah tidak diendahkan.
Hanya Hadinah Humairah yang penting sekarang.Di wad ICU
Doktor keluar setelah setengah jam memeriksa keadaan Hadinah.
"Puan Hadinah kekurangan darah,boleh kamu tolong carikan penderma yang sesuai untuk Hadinah.Darahnya jenis B."
"Saya doktor.Saya punya darah jenis B juga."
"Baguslah begitu,encik sila ikut saya."
Setelah selesai,Tangan Hadinah bergerak sedikit.
"A..wak buat apa..kat sini?Maaf kacau majlis awak.Awak dah selamat nikahkan.Selamat pengatin baru Haiqal.Saya gembira untuk awak.Agak2 bila kita boleh cerai?Saya taknak hancurkan rumah tanggan yang baru awak bina."Aku senyum tidak ikhlas.
Alamak!Haiqal dah kahwin ke?
YOU ARE READING
Cik spy...I❤ U(completed)
RomanceHadinah Humairah adalah seseorang yang sangat handal dalam bela diri.Dia tidak suka orang menyibuk tentang identiti dirinya sendiri.Dia juga merupakan spy yang terhandal.Dia juga berasal dari keturunan Diraja.Dia sanggup berkorban demi menyelamatkan...