Genç adam ,karanlık sokakta yalnız başına yürüyordu.Kırık sokak lambası yanıp yanıp sönüyordu.Etrafına baktığın da sokakta kimsenin olmadığını görünce doğal olarak irkilmişti.Genç adam yoluna devam ederken kulağına gelen acı dolu seslerle bir anda durdu.
"Yardım edin! Yardı- aaaaaaahhh" gelen sesleri tam duyduğu zaman sesin inceleğini anlamıştı.Kadın sesiydi ve üstelik yardıma ihtiyacı olan bir kadın.
"Heyyy! Neredesin?yardım edebilirim." deyince yine acı dolu sesler gelmeye devam ediyordu daha da yükselerek.
Genç adam yükselen sesin geldiği tarafa yöneldi.Bir kaç adımdan sonra kadının yanına varmıştı.Gördüğü manzara karşısında şaşkìna uğramıştı.Karnına bıçak saplanmış şekilde yerde yatan kadına baktı.Üzerindeki tişörtün bir kısmını toparlayıp yaranın olduğu yere bastırmıştı.Genç adam, yaralı kızın yanına çömeldi."Hanımefendi ne oldu size?" diye sordu.Yaralı kız hem yaraya baskı uyguluyor hem de konuşmaya çalìşıyordu.
"Kapkaç-Kapkaççılar çan-çantamı almak istediler ben de almalarını engellemek ister-" yaralı kız cümlesini tamamlayamadan bayıldı.Genç adam daha da telaşlanırken ,kanın akmasının hızlandığını gördü. Üzerindeki ince hırkasını çıkartıp yaraya bastırdı aynı zaman da ise pantolonunun arka cebinden çıkardıği telefon ile ambulansı aradı.
****
Genç adam yirmi dakika sonra gelen ambulansa sövmeyi ihmal etmemişti.Acil bir olay var dediği halde geç kalmışlardı.Ve kız burada ölebilirdi.Şoförle yaptığı kısa tartışmadan sonra ambulans hastaneye varmıştı.Yaralı kızı sedye yardımı ile hastanenin içine götürüp yarasìna müdahele etmek için hızla ilerlediler.Genç adam da arkalarından gitmek istesede bir hemşire geldi yanına.
"Beyefendi ,öncelikle hastanın kaydını yapmalısınız."adam hemşireye derki "ben hastayı sokakta buldum" hemşire ikna olmayınca adamla hemşire tartıştı adam hastenin sahibiyle görüşmek istedi hemşirede adamı götürdü hastenin sahibi adamın arkadaşıydı hastanenin sahibi tedaviyi yaptı ama kadın ölmüştü.
1 hafta sonra
Polisler katili bulmak için cesedi aldılar incelerken adamın hırkasını bulmuşlar
Ve adamı sorguya almışlar
Adam her şeyi anlattı polisler kapkaç olarak dosyayı kapattılar ama genç adam bu durumu asla unutamadı