Kapitola 2.

30 2 0
                                    

Tehdy jsem ho poprvé uviděla. Vlastně jsem byla poslední v naší třídě kdo ho viděl. zatímco jsem si kreslila lihovkou po lavici ostatní dívky obdivně vzdychali.

Přinutila jsem se k tomu abych zvedla oči a podívala se na svého trapitele. Asi bych se měla zmínit o tom, že jsem nikdy předtím o žádného kluka zájem neměla. Ne že by některý z nich nebyl pěkný ale všichni to byli arogantní blbci.

Když jsem se podívala do jeho tváře hned jsem poznala, že vypadá jako kluk který střídá holky jako ponožky ale i tak jsem v jeho tváři viděla něco co jsem ještě nikdy neviděla. Měl blonďaté vlasy i když některé pramínky byly světle hnědé. I přes tričko bylo vidět, že posiluje.

Stoupl si před tabuli. ,,Ahoj já jsem Lucas." Představil se nám a všichni mu postupně začali říkat svoje jméno. Isabella k tomu našpulila rty a zamkrala na něj svými dlouhými řasy.

Přišla řada na mě ,,J-já jsem Charlote řekla jsem roztřeseně a dívala se do lavice jen abych se nemusela dívat na něj, na chvíli jsem zvedla oči a naše pohledy se střetly, rychle jsem uhla pohledem. I tak jsem viděla jak se lehce pousmál. Asi jsem právě musela být červená jako rajče.

Lucas už mezitím poslouchal další a tak jsem mohla konečně zvednout hlavu. Vůbec jsem nechápala co se stalo. Nikdy jsem si nemyslela, že bych se mohla chovat takhle hloupě, nějak jako ostatní holky ze třídy. Ještě jednou jsem se na něj podívala, byl vážně sexy.

Panebože nad čím to přemýšlím. Musela jsem se lehce bouchnout o lavici do hlavy abych představu Lucase na chvíli zahnala pryč. Tohle nebylo normální, teda alespoň ne pro mě. I když jsem v budoucnosti chtěla mít manžela vždy jsem to brala jen jako součást života. Něco jako koupit si auto nebo mít kde bydlet.

Ale teď se ve mě něco změnilo, cítila jsem něco co ještě nikdy ne. Možná lásku, ne to je blbost znám ho tak dvě minuty. Ale i tak je jiný než ostatní, je to Lucas.

Ahoj, po dlouhé době je tu nová část, doufám že se líbila😅

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 07, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Láska pro sebeKde žijí příběhy. Začni objevovat