Byl zase další nudný den v nudné škole kde jsem seděla ve své lavici a pokoušela jsem se neusnout.
Ostatní ve třídě taky vypadali jako by jim právě někdo vystřelil mozek z hlavy.
Nejhorší na tom všem ale bylo že i přes příšerné vedro, kvůli kterému jsem byla pořádně zpocená, naše učitelka odmítala byť jen na chvíli otevřít okno.
Asi se vám představím hned teď, protože nejsem zrovna největší fanoušek těch knížek ve kterých hlavní postava uprostřed příběhu řekne: ,,A mimochodem, jmenuju se ... bla bla bla, prostě hrůza. Takže moje jméno je Charlote Marshalová, jsem na druhém stupni a školu mám kousek od domu takže o přestávkách často chodím pro všechno co jsem si zapoměla vzít.
Mám celkem štíhlou postavu a dlouhé vlnité vlasy. Ani nevím k jaké barvě bych je přiřadila ale řekla bych že mají odstín lískového ořechu. Často si vlasy pletu do copu.
Z přemýšleni nad sebou mě vytrhlo zvonění. No konečně, už mě čeká jenom hodina matiky a potom domů. Jak se znám stejně budu doma jen hrát na mobile nebo sedět u počítače.
Došla jsem do třídy a zbytek přestávky jsem strávila na mobile, to se vlastně nezměnilo ani když zazvonilo. Do třídy nacupitala naše třídní učitelka a energicky začala vypravovat o školním výletu který bude již brzy. Téměř nikdo ji neposlouchal až na ty největší šprty
,,Možná o tom už někteří z vás vědí ale do naší školy přestoupil nový student. Jenom vás požádám aby jste k němu byli hodní, má to teď těžké. Sami vlastně víte jak jste se cítily když jste museli jít do nového prostředí."
Učitelka dále mluvila o novém žákovi. Prý to bude kluk a zájem byl jak od kluků kteří byli rádi, že jim přibyde někdo s kým budou moct od ostatních vytřískávat peníze, tak od holek, které se ale nebavily o ničem jiném než jestli bude mít sexy zadek.
Já jsem jen dále seděla a snažila se přijít na to jakou barvu má obojek mého psa, na nějakýho kluka jsem kašlala. Stejně to bude jen další debil, který mě plácne přes zadek jen co se naskytne příežitost
Tohle je jeden z mích prvních příběhů tak doufám že se vám bude alespoň trochu líbit. Mimochodem, omlouvám se za všechny pravopisné chyby, doufám, že jich není moc😅😁
ČTEŠ
Láska pro sebe
TeenfikceCharlotte Marshallová která musí zažívat každodenní středoškoské mučení, na lásku na první pohled nevěří, to se však změní, když do její třídy přijde nový kluk, do kterého se okamžitě zamiluje ale není jediná. Její třída je plná klonů Paris Hilton...