Renesmee szemszöge :
Szinte nem csak a perceket hanem a másodperceket is számlálom . És végre kicsöngetek ! Amikor megpillantottam Jacobot a suli parkolójában azt hittem majd összesem !
A motorján támaszkodott . Egy bőrdzseki volt rajta egy bordó pólóval és egy fekete farmer . Mint mindig most is tökéletes volt . A fekete haja ,azok a szép mélybarna szemei , a bronz bőre az izmos teste ! Te jó ég minket gondolsz Nessie ! Mellesleg a végén apa ki olvassa a fejemből ! - szidtam le magamat .
-Szia Nessie !
-Szia Jake ! -mondtam és szorosan magamhoz öleltem .
-Milyen volt a suli ?
-Egy átlagos napnak elmegy .
-Értem .Képzeld van egy jó hírem ! Biztos örülni fogsz !
- Jaj Jacob ! Bökd már ki !
-Jó mondom már ! Ma én viszlek haza ésss..
-Mit és ?
-És gondoltam hogy csinálhatnánk együtt valamit .
-Igazad van Jake tényleg örülök ! De vajon mit csináljunk ?
-Ugye megmondtam . Gyere majd út közben ki találjuk ! -Jacob rám adta a sisakot és el indultunk .
-Nessie ki találtad már hogy mit csináljunk ?
-Nem , neked van ötleted ?
-Én már tudom hova megyünk !
-Na és hova ?! Mond el azonnal tudod mennyire kíváncsi tudok lenni !
-Igen tudom és azt is hogy türelmetlen is !-nevet
-Nem is igaz ! De mindegy inkább azt mond el hova megyünk !
-Jól van ,nézd már itt is vagyunk ! -álltunk meg egy kávézó előtt .
-Á szóval egy kávézóba hoztál !
-Ez nem kávézó , hanem gyosétterem !-röhögött rajtam ,viszont mikor látta hogy én nem nevetek vele abba hagyta és elkomolyodott .Ciki volt nyagyon is úgy értem magam mintha ufó lennék akinek megmutatják a világot ! (Mi ez a hasonlat 😂😅)
-Ne mond hogy még nem láttál gyorsétteremet ?!
- De láttam a filmekben .... tudod anyáékkal nem járunk ilyen helyekre .
-Hát akorr épp ideje elkezdeni ! -gyere fogtam meg a kezem és be mentünk .
Ettünk egy-egy hamburgert sült krumplival .
Mielőtt újra felültünk volna a motorra ...
-Várj Nessie !
-Mi az ? -Akorr Jacob a szám széléhez tette a hüvelyk újját .
- Egy kis ketchup maradt a szád szélén - mondta kuncoga
-Köszönöm .-mondtam zavartan
Aztán felültünk Jake motorjára ...
A Cullen házban ..
-Kérsz egy üdítőt ?
-Igen,kérek .
-Képzeld van egy barátnőm a neve Molly .
-Az király ! És rendes veled a csaj ?
-Igen Molly nagyon rendes és aranyos lány kicsit túl pörgős kb mint Alice nénim csak még jobban .
-Az jó dolog ha sok barátod van ,de azt azért jól gondold meg kiben bízhatsz meg igazán !
-Tudom ,de ő az egyetlen barátnőm a többiek furának tartanak egy kicsit .-mondtam mikor visszajöttem a szobába két narancslével
- És miért baj ha valaki különbözik a többiektől ?! Te így vagy jó ahogy vagy Nessie !
- Köszönöm Jake hogy te mindig melletem állsz !-mondtam majd szorosan magamhoz öleltem
-Nem kell meg köszönöd .
Akorr be toppantak anyáék ...
-Szia persze ,már is ott leszek ! -tette le a telefonját Jacob
-Elmész ? De úgye este vissza jösz filmet nézni ?
-Nem tudom még Nessie !
-Amúgy is arról - szólt közbe Rosalie nénikém
-Ugyan már anya ! Legalább Jacob had jöjjön ha már a barátnőmet nem hozhatom ide . -néztem anyára kiskutya szemekkel .
-Hát jó rendben ! Jacob jöhet .
-Tudtam én ! -öleltem meg gyorsan anyát .
-Én most megyek Nessie ! Légy jó és fogadj szót Bellának !
-Ugyan már minek ez a szöveg nem vagyok már kisgyerek ,már 17 vagyok !
-Jó ,de akorr is fogadj szót!
Lassan minden készen állt a közös film nézéshez ,csak Jacob hiányzott .
Ahogyan meghallottam a csengőt át szaladok a nappali ezzel megelőzve Alice nénimet aki épp ki akarta nyitni az ajtót . És ott állt az ajtóban Jacob.
-Hát még is eljöttél ! -ugrottam a nyakában
-Igen sikerült el szabadulnom !ölelt át
-De udvariatlan vagyok ! Gyere be !
Rosalie néni kedvenc filmjét néztük meg már a 3 részét nézzük .Amúgy nagyon jó film nagyon
romantikus és ilyen háborús vagy milyen . A rész végénél rádőltem Jake vállára .
YOU ARE READING
Rising Sun (Twilight saga fanfiction )
WerewolfEz a történet a Breaking Down után jászódik . Nessienek szembe kell nézni sok néhézséggel és megpróbáltatással de ugyanakkor rengeteg kalandban lesz része is . Amikor Renesmee már 17 éves lesz egyre több időt tölt Jacobbal és már nem tud úgy ránézni...