Nesssie szemszöge :
Fogalmam sincs hogy mi történt valószínűleg elaludtam Jacobba kapaszkodva .
Amikor felébredtem láttam hogy Jake melletem feküdt szorosan melletem ! Te jó ég ! Jacob és én egy ágyban aludtunk ! -érzem hogy az arcom paradicsom vörössé válik . Gyorsan fel ültem a kanapén .
-Jó reggelt Nessie !
-Jó reggelt neked is Jake ! Bocsáss meg hogy rádöltem este és elaludtam!
-Semmi baj Ness! Legalább egy hete nem aludtam ilyen jót! De most mennem kell!
-Miért mész el megint?
-Tudod mit van egy ötletem! Van kedved le jönni velem a tengerpartra? -Van,megkérdezem anyát hogy elenged-e.
-Rendben, most elmegyek aztán visszajövök érted.
-Oké, addig én elkészülök!
Aztán Jake elment és felkeltek a többiek is. Jobban mondva lejöttek a napaliba. Mivel a vámpírok nem alszanak, csak én mert én félig ember vagyok.
-Anya elengedsz Jacobbal sétálni ?
-Igen , menj csak de estére itthon legyél !Gyere készítetem spagettit ! szigorún akarta mondani de nem igazán sikerült neki .
Párc perc múlva már spagettimeg eszegetem .
Megindig is imádtam amikor anya főzött nekem nagyon jól főz bár Esme nagyinak jobbak a sütijei . Egy gyors pillantást vettem az órára ami 12:30 mutatott . Milyen sokáig aludhatam ?! Miután elfogyasztottam a reggeli inkább ebédemet felmentem a szobámban , hogy le tusoljak ,átöltözek megcsináljam a hajamat és feltegyek egy natúr sminket . Sosem szeretem a kirívó sminket csak néha alkalmanként .
-Szia drágám !
-Szerbusz Alice néni !
-Mond csak jól aludtál ?
-Öm ..igen -mondtam zavartan
-Hát este nagyon ragaszkodtál Jacobhoz ! -mondta kuncogva .
-Gyere segítek megcsinálni a hajadat !
Elkezdte fészülni a hajamat .
-Olyan cikinek érzem ami este történt .
-A helyedben én is így érezném magamat . De Jacob nem bánta és nem történt semmi baj .
-Bejöhetek ? -állt az ajtóban Jacob
-Persze , gyere csak !-hívtam be
-És készen vagyunk !-mondta Alice
A hajam mostmár laza hullámokban omlott a vállamra .
-Gyönyörű lett ! Köszönöm Alice !
-Szivesen , de én mostmár megyek !
-Indulhatunk Nessim ?
-Igen Jake !
Még adtam anyának és apának egy-egy puszit aztán apa szokás szerint Jacob lelkére kötötte hogy akár az élete ára is védjen meg és hogy este hozzon haza . Mintha eddig is nem védet volna meg, még ha az életébe is került volna engem . Aztán felültúnk Jake motorjára és meg sem álltunk egészen La Pushig .
-Gyere Nessie ! Igyunk valamit ! -mondta mi közben egy pokrócot terített a homokba.
-Te mindenre gondoltál !-mosolyogtam rá
-Szeretek mindenre felkészülni ! -ő is küldött egy mosolyt felém
-Értem !-mondtam miközben a poharat a számhoz emeltem .
-Uszunk egyet Ness!
-De nincs nálam sem fürdőruha sem váltás ruha .
-Nézz bele a piros táskásba !
-Honnan van ??
-Megkértem Emilyt hogy adjon egyet kölcsön . Azt mondta hogy új mert rá kicsi lett és hogy ha tetszik neked adja !
-Értem , remélem jó lesz rám ! És ha nem találkoznák Emilyvel mond meg neki hogy köszönöm ! És most hol öltözőm át ?
-Erre is gondoltam ott egy sátor amit akorr állítottam fel mielőtt érted mentem volna .
-Jó rendben figyelj nehogy leselkedjen valaki !
-Rendben főnök ! - mondta őszinte mosollyal az arcán .
Emily egy sötét lila színű fürdőruhát adott ami egyszerűen gyönyörű volt ! Legalább is nekem nagyon tetszett . Amikor vissza mentem Jakehez ő a lábfejemtől egyészen a fejemtetjéig végig mért . Egy pillanatra bele néztünk egymás szemébe , és én megint bele vesztem abba a gyönyörű mély barna szemeibe ! Ahogy Jacob is átöltözött be mentünk a víz széléhez. Köztünk a kínos csendet Jake törte meg azzal hogy hirtelen fel kapott és be vitt a vízbe . Sokszor le fröcsköltük egymást és Jacob kétszer is bedobott a vízbe persze ügyelt arra hogy meg ne sérüljek . Legalább naplementéig voltunk a vízben aztán ki mentünk a partra beszélgetni ,át öltöztunk aztán Jacob hazavitt ..
-Hát remélem jól érezted magadat Nessie !
-Iszonyatosan jól éreztem magam Jake ! Köszönöm ezt a csodás délutánt ! -öleltem át
-Szivesen Nessie ,de most mennem kell őrjáratozni!
-Hát akorr szia !
-Jóéjt Nessim ! Holnap lehet átnézek !
-Rendben ,jó éjszakát Jake !
Ahogy elment egyből a szobámban mentem ahol anyu várt . -Szia kincsem ! Jól szórakoztál ?
-Szia Anya! Igen jól Jakkel le mentünk a tengerpartra .
-Már megvettem neked az ágyat !
-Köszönöm jó éjt !
Átöltöztem aztán le feküdtem aludni ,pár perc múlva már álmomban merültem ...Sziasztok !Rémelem tetszet nektek a történet és ha igen akorr voteoljatok és mindenképp írjatok kommentet 😊✍️
Puszi Ari <3
YOU ARE READING
Rising Sun (Twilight saga fanfiction )
WerewolfEz a történet a Breaking Down után jászódik . Nessienek szembe kell nézni sok néhézséggel és megpróbáltatással de ugyanakkor rengeteg kalandban lesz része is . Amikor Renesmee már 17 éves lesz egyre több időt tölt Jacobbal és már nem tud úgy ránézni...