Medyamız April, Harry'nin kız kardeşi:)
Eve geldiğim zaman telefonumu odamda şarjda unutmuş olduğumu farkettim. 2 tane cevapsız arama vardı
İkisi de Drake'tendi.
Tanrım, ona haber vermeyi unutmuştum
Doğruca onu aradım
"Hey"
"Mia nerelerdesin?"
"Ben... dışarıdaydım. Telefonumu şarjda unutmuşum"
Nefesimi tutmuştum.
"Dışarıda mı?" Sesinde sakin bir şaşırma ifadesi vardı "Neden?"
"Harry ile buluştuk"
Yatağımın üstüne otururken camdan evine doğru yürümekte olan Harry'i gördüm. Elleri cebindeydi ve sokağı inceliyordu. Eve yürürken hiç acelesi yok gibiydi.
"Harry?"
"Evet"
"Hangi Harry?" Drake Harry ile hiç bir zaman iyi değildi. Aralarının kötü olduğunu söyleyemezdim ama iyi denebilecek kadar bile araları yoktu.
Sonuç olarak o zamanlar da Drake kasabanın çalışkan ve düzenli öğrencisiyken biz zamanımızı sürekli dışarıda geçirirdik. Bu nedenle Drake bizim grubumuzda değildi, yalnızca isim olarak birbirimizi tanıyorduk.
"Styles"
"Tanrım" dedi "Demek dönmüşler"
"Evet dün sana dönmüş olabileceklerini söylemiştim"
"Dönmüş olmalarını anlıyorum. Ama telefonlarımı bile açmamanı anlayamıyorum Mia!"
Drake ile Harry hakkında hiç konuşmamıştık bu nedenle onunla ne kadar samimi olduğumuzu bilmemesi çok normaldi. Ama yine de sesindeki ton hoşuma gitmemişti.
"Sana şarjda unuttuğumu söylemiştim"
"Tamam, en azından haber veremez miydin?"
"Gerçekten bunu yarın konuşamaz mıyız?" Göz devirdim
Beni duymamış gibi yaptı "Harry ile ne yaptınız"
"Sohbet ettik yalnızca!" Sorusu beni sinirlendirmişti.
"Nereye gittiniz?"
Duraksadım. Cevabımın kulağa hoş gelmeyeceğinin farkındaydım "Drake"
"Mia, gerçekten bana neden haber vermediğini anlamaya çalışıyorum"
Çok mutlu olduğum bu anı bozmasına sinirliydim. Bir yandan üstümü değiştirirken bir yandan da telefonla konuşmaya devam edebilmek için kulaklığı telefona takarken ona cevap verdim
"Çünkü onunla yıllardır görüşmüyorduk ve konuşabilecek çok fazla şeyimiz olduğu için yalnız olmak istedim. Tamam mı?"
Sesi iğneleyici geliyordu "Komik"
"Komik mi? Sen her gittiğin yeri bana haber veriyor musun?" Tişörtümü çıkararak yatağın öbür tarafına fırlattım
"Evet haber veriyorum!"
"Gerçekten mi? Öyleyse geçen gün Bailey'nin oraya dondurma yemeye gittiğinden neden haberim yoktu. Kiminle gitmiştin?"
Anlık bir sessizliğin ardından cevapladı "Tanrı aşkına konu şu an bu mu? Arkadaşlarımla gitmiştim. Ne zamandan beri bunu sorun ediyorsun Mia?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RACONTEUR || HS
Fanfiction"İnsanlar arasında hikaye anlatmaktan daha güçlü bir bağ yoktur" | Jimmy Neil Smith Bu hikayede aşırı yakışıklı, aşık olunası bir Harry Styles figürü yok. Burada kendisi, hayalleri gerçekleştirmek için adım attığımız yollarda bir güven figürü olarak...