Moikka, tää on nyt siis tän kirjan ensimmäinen luku, jossa jaan teille inspiraatiota. Ideoita saa käyttää, kunhan kertoo minulle käytettyään niitä (haluan nimittäin mennä lukemaan teidän tarinoita 😄) ja kunhan kertoo kirjan kuvauksessa, että idea on tullut täältä. Tämä pätee jokaisen luvun ideoissa. Ja joo, sain tähän kirjaan idean Tarinalintunen käyttäjältä, koska ajattelin että mullakin on aika paljon kaikkia ideoita niin voisin niitä jakaa.
Käytän aina juoni-ideoissa esimerkki nimiä, mutta niitä voi toki muuttaa omassa tarinassaan, kuten juontakin voi hieman muuttaa tai mitä vaan voi muuttaa, jos haluaa.
Juoni-ideoita
IDEA 1:
Nimi ehdotuksia: Rajallinen rakkaus, Vain tämä kesä
Juoni:
Lotta ja Juho tutustuvat kesän alussa ja rakastuvat. Juho kuitenkin haluaa olla Lotan kanssa tekemisissä vain kesän ajan.Esimerkki reploja tähän tarinaan:
"Miksei me vain voitaisi olla ikuisesti yhdessä?"
"Ei me vaan voida, tahdon, että päätämme suhteen hyvin. Tahdon, että meille jää tästä suhteesta vain hyviä muistoja."Lisättävää: Juho voi esimerkiksi huijata jopa nimensäkin Lotalle, koska ei halua tämän etsivän Juhoa kesän jälkeen enää. Juholla voi olla myös tappava sairaus, jonka takia tahtoo, että Lotta on tekemisissä hänen kanssaan vaan kesän, koska hän tietää kuolevansa pian, eikä halua satuttaa Lottaa.
IDEA 2:
Nimi ehdotuksia: Kielletty rakkaus, Kielletty hedelmä
Juoni:
Victoria ja Sam elävät maailmassa, jossa kohtalo määrää kumppanin. He rakastuvat, mutta saavat tietää, että he eivät ole toistensa määrättyjä kumppaneita. Kaikki ovat Victorian ja Samin suhdetta vastaan, mutta ottavatko rakastavaiset riskin ja jatkavat suhdettaan sen vaarallisuudesta piittaamatta.Esimerkki reploja tähän tarinaan:
"Haluaisin suudella sua, vaikka se onkin kiellettyä... mutta mulla onkin aina ollut tapana olla se paha poika."
"Me ei voida olla yhdessä."
Lisättävää: Riskeinä voi olla esimerkiksi vakava rangaistus (esim. elinkautinen tai kuolemantuomio). Kohtalon määräämät kumppanit voivat esimerkiksi olla merkityt jollakin tietyllä merkillä (fyysisesti tai ei).
Tarinoiden nimiä:
Kohtalo
Loppumaton rakkaus / Rakkaus on loppumaton
En koskaan unohtanut sinua
Merkki
Virhe
Kuvitelmaa vai totta?
Inspiraatio quoteja
Be someone's Sunday, Not Saturday night.
Once you choose hope, anything is possible.
The most common way people give up their power is by thinking they don't have any.
Good looks fade. But a good heart keeps you beautiful forever.
Show me your hands. Do they have scars from giving? Show me your feet. Are they wounded in service? Show me your heart. Have you left a place for divine love?
Inspiraatiokuvia:
YOU ARE READING
Kun inspiraatio on hukassa
RandomTarina-ideoita, joita saa käyttää muuten vapaasti, kunhan vain mainitsee Story Descriptionissa, että sait idean tästä kirjasta. 😄 Kuvat ovat pixabay.comista eli niitä saa vapaasti käyttää, mutta kansikuva ei ole sieltä, eikä se ole minun omistama k...