1- Fine You

137 11 3
                                    

Hey kamu wirawati yg melenggang tu cepat sikit! Semua dh berkumpul kat dewan dah tu! - Jerit RSM di kem PLKN KRBB itu, Kang Daniel yg berdiri di tepi Dewan utama itu kepada Sana, Tzuyu dan Nayeon yg masih trkedek kedek mnuju ke dewan. Seisi dewan mula memrhati 3 org wirawati yg lambat datang ke dewan itu.

Hey sapa suruh kamu masuk dewan? Keluar balek dari dewan!- Kata Daniel kpd sana tzuyun nayeon. Mreka btiga sudah tebal muka bila smua wira n wirawati tengok dorang. Mereka btiga berbaris n bdiri tegak dihadapan Daniel.

PT10 sebanyak 15kali. Exercise, mula!- Daniel mula mmberi arahan denda kpd sana tzuyu n nayeon. PT10 means lompat bintang.

Sana tzuyu n nayeon pun mula buat PT10. Wira n wrawati di dewan hnya memerhati. Ada yg gelak, membawang n so on lah.

Okay kamu boleh masuk. Nanti jgn datang lambat lagi- arah Daniel.

Terima kasih, RSM!- Sana tzuyu n nayeon mula bjalan msuk ke dewan tapi tiba-ii..

Sekejap.  Kau pakai eyeliner? -Daniel memegang tgn Sana dari pergi sambil tunduk melihat mata sana. Nayeon n tzuyu sudah past pergi. Soalan yg diajukan Daniel dpt didengari seisi dewan.
Sana malu dan dia mula membisukan diri.

Blusher pun kau pakai? Baru hari kedua kat kem ni dah berani buat lawa pakai makeup hah?- Daniel.

Eh eyeliner ya, tapi blusher aq x pakai la!- Sana.

Tu kenapa pipi kau blushing? Malu?- Daniel senyum senget.

Sana yg dari malu dah naik darah gn RSM mereka yg dy rasa tersangatlah annoying. Semalam mamat ni volunteer nak jadi RSM tengok okay je. Mai harini dah gila kuasa ergh!

Lepaslah!- Sana merentap tgnnya yg dicengkam Daniel, tapi x boleh.

Wirawati, ketuk ketampi sebanyak 20kali.!- And Daniel mula mngeluarkan arahan denda kpd Sana. Sana mula turun ketuk ketampi ditengah tengzh panas itu sambil dengar seisi dewan mentertawakannya!

❤ Saniel  [DanielxSana]Where stories live. Discover now