Hayır ben bu hocaları anlamıyorum. 12. sınıfta oturma - sıra düzeni yapmakda neymiş...
Ve tahmin edin kimle oturuyorum: sinem hanım...
Sinem okulun popüler grubunun 2 kız üyesinden biri, grup dediğime bakmayın resmen psikopat bunlar. 5 kişiler sinem, Banu, Serdar, Kaan ve talha... Kardeş gibilerdir bu yüzden aralarında aşk meşk konuları asla olmaz. Talha okul sahibinin oğlu. Banu diğerlerine göre daha iyi bi kız, annesi vefat edince babası başka bir kadınla evlenip İstanbul'a taşınmış. Yusuf bey de (okul sahibi olan adam, aynı zamanda Talha Zorlu'nun babası) banunun manevi babası oluvermiş. Banu kendi evinde yaşamaya devam ediyo, Yusuf beyde ihtiyaçlarını karşılıyor ama duyduğum kadarıyla banuya 2 dedesinden de yüklü miktarda para mirası düşmüş. Ayrıca grupta herkes onu koruyup kollar...
Sinem, kendini bilmiş, egosu 3 oda 2 salon büyüklüğüne sahip, badana suratlı bir kız. Makyajsız halini tesadüfen görmüştüm ve yinede güzel kızdı. 2 yıl önce bora bunu aldatınca bir daha sevgilisi olmamıştı. Nerden biliyon diye sormayın bu grubu 5 yıldır tanıyorum ve 5 yıldır da aynı sınıftayız.Serdar ise sempatik ama sinirlenince kendine sahip olamayan bir çocuk. Geçen yıl, yıl sonu balosunda başağa onu sevdiğini söyledi ve çıkma teklifi etti ama başak çok sert bi şekilde tokat attı.
Kaan grubun en cana yakın üyesi. Herkez ile anlaşır, box da il birincisi ve turnuvalara hazırlanıyor. Ama gerekmedikçe bunu kullanmaz. Bilindiğim kadarıyla ablasının kaçırılıp darp edilerek öldürülmesi sonucunda bu spora başlamış. Dolayısıyla kızlara karşı çok merhametlidir. 3 yıl önce sevgilisi olmuştu. Ardından kız Kaan ın abisi ile çıkmaya başlayınca 1 daha bu tür şeylere bulaşmadı.Ve Talha... Grubun en yakışıklı ve karizmatik erkeğidir. Ama öküzün teki... Ego konusunda sinem ile kapışmakta... Geçen yıl azra ile çıkıyordu. Ama bu yıl çıkıyorlarmı bilmiyorum. Azra'ya gelirsek, kız esmer güzeli... Ama çok çirkef ve sinir bozucu...
... 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çikolatam
Teen FictionMerak etme seni kaçırmam, tabii... biraz daha böyle güzel gülmezsen. Seni böyle görürken kalbim yerinde durmuyor ve... En iyisi sen gülme... 💞 💞 💞