Saat 2 gibi bardan ayrıldım, aslında normalde sabaha kadar kalırdım ama Talha bozuntusu morelimi bozmuştu. Anahtarımı çıkarıp eve girdim. Sanırım söylememiştim : 16 katlı apartmanın 16. Katında oturuyorum. Evet annemler ile kalıyordum doğal olarak ama annemler İstanbula yerleşme kararı aldılar. Beni de Yusuf beye emanet ettiler. ( hayır yani başka insan mı yoktu. Nerden tanıştıkkarını sordum :"toplantıda karşılaştık ardından konuştuk sohbet ettik. Adam kafa dengi çıktı. Böylece... " blaa blaa blaa) Her katta 3 daire var. Bizim katta ben hariç 2 Üniversite 1'li öğrenci var. Biri kız diğeri erkek. Ve sevgililer. Erkek bayağı karizmatik. Kasları falan var. Nerden mi biliyorum :)? Asansörde karşılaşmıştık, spordan geliyordum. Ve gittiği spor salonunun sahibi kim tahmin edin -zor olmadı sanırım :)) - : Talha Zorlu Bey'in...
Kızla da tanışmıştım. Hatta samimi olmuştuk. Birbirimize gidip geliyorduk ama bu aralar sınavları olduğu için görüşemiyoruz.
💞💞💞
Okul kıyafetlerimi giydim. Normalde kilotluçorap giyerim ama malum yaz mevsimindeyiz bende bu yüzden diz kapağımın hemen altında olan siyah çorabımı giydim.
Rimel ve lipbalm sürüp makyajımı tamamladım. Ve arabama bindim. Okulun otoparkına arabamı park ettim. Ve sınıfa doğru ilerlemeye başladım. Sınıfa girip yerime -sinem gereğinin yanı - oturdum. Sinem nerde diye sorarsanız (muhteşem ötesi grupları ile birlikte ) bankta oturuyorlardı... (neyseki beni görmediler 😇)
Multiyi açabilirsiniz canlarım
Dedim ve m5ler -muhteşem beşliLER- sınıfa girdi. O sırada bizim grupta tamdı ve ne yaptığımızı sorarsanız Oğuz'un komik olmayan ve 'espri' olduğunu düşündüğü ŞEYLERİ dinliyoruz... (nasıl cümle ama😎😎)Ve o sırada m5ler gelir. (ve perde kapanır. Ne alaka bilmiyorum o yüzden sormayın 😊)
Talha : Merve
Ya kızım sen benim başıma belamısın?...
Off ne diyosun YİNE
Diyorum ki, yanlız yaşamak ile zaten kendini yaktın (gargamel kahkahasına benzer ama daha kısa ve sessiz bir kahkaha attı ve devam etti ) bari bizi yakma. Ne oldu tahmin et bakalım küçük fare babam beni yanına çağırdı ve okul zamanında seni korumamı istedi. Bu kadarla kalsa umursamazdım ama üstüne dedi ki, başına geleceklerden de ben sorumluymuşum. Yani durum iki ucu boklu değnek...
Talha beni korumana ihtiyacım yok!! Git başka birilerine bulaş, bilmem anlatabildim mi ⁉
Ayy çok mu abartıyorum ⁉İyi sen bilirsin!!!
💞💞💞
Eve gittiğimde siyah tayt ve beyaz salaş t-shörtümü giyip kendimi koltuğa attım ve son ses şarkı dinlemeye başladım ama huzursuzdum
Acaba yanlış mı yapmıştım!? Beni korusa hiç de fena olmazdı yani... Ama haz etmediğim birine üstelik Talhaya 'olur, beni koru. Hatta hiç dibimden ayrılma ' diyemedim ki!Salak salak düşünürken birden kapı sesiyle irkildim ve saate baktım, 20.16
Saat çok ilerlememişti ama kim gelmişti ki... Aa, kesin sevda gelmiştir...A-a Talha senin burda ne işin var!?
Merak etme, evinde kim var diye bakıp gidicem, deyip içeri girmeye yeltendi
Hayır efendim evime girmene izin vermiyorum...
Ne o yine panikledin? Yoksa erkek mi var!?
Off talha yaa, ben öyle bi kızmıyım?? Gir bak istiyorsan hızlıca, dememle hiç tereddüt etmeden içeri girdi oturma odasına baktıktan sonra mutfağa geçti
Ya kızım komaya falan gircen aa, bu çikolataların hepsini nasıl yicen?!
Yaa dokunma onlara, onlar benim çikolatam ve paylaşmam
Ağlamayı düşünmüyorsun inşallah :) hem ben zaten çikolata sevmem!
Nee!! Çikolata sevmeyen insan mı olurmuş?! - kısık bir sesle - gerçi sen insan değil öküzsün o ayrı mevzu
Ne dedin sen!
Hiç, karam diyorum efsane değilmi..
Beni duvarla arasına alıp ;Demek öyle, ama yalan söylemeyi de başaramadın küçük fare. Duydum ne dediğini! Ee karar ver cezan ne olsun :))
Off bırak beni ve defol burdan...
#talha#
Onu bi anda duvarla arama aldım. Korktuğunu anlamıştım. Ama belli etmiyordu. Güçlü bi kızdı. Ona sorduğum soruyla beni tersledi. Oysaki kaç kız şuan onun yerinde olmak isterdi... Aslında cezasına ben karar verebilirdim. Ama onu kendimden daha fazla korkurtmak istemiyordum. Ha birde beni evinden def etmişti. Gururum gitmemi isterken içimdeki delice şüphe, evde erkek olup olmadığını kontrol etmemi istiyordu.
Şüpheci yanım ağır bastı.
Üstelemeden evi kontrol etmeye devam ettim. Merve'nin yatak odasına girmiştim. Herşey beyazdı. Halısı dikkatimi çekmişti. Kabarık tüylüydü. Üzerine yatmak istiyordu insan. Ama üzerinde bir köpek vardı!!Senin köpeğin mi vardı?
Kısık sesle söylemiştim çünkü uyuyordu. Köpek de beyazdı ve üzerinde mavi gömlek ve papyon vardı. Bu kız gerçekten işsizdi...Gördüğün üzere evet!
Abi bu kız beni her seferinde terslicekse işimiz var ben diyim.Cinsiyeti ne bunun!?
Salak mısınTalha iyice sinirimi bozmaya başladın. Ayrıca cinsiyeti erkek, bak mavi giymiş, papyon takıyor, kız mı olmasını düşünüyordun!?
Evet beni çok pis kapak etti. Küçük Emrah a döndü o karizmatik Talha ZORLU.
Dolabını açmak için izin istediğimde bıkmış bir biçimde, ne yapıyorsan yap dedi. Dolabın kapağını açmamla birlikte milyonlarca etek, şort ve elbise görmem bir oldu. Bu durum 2 yönlü :
1- Kızın zevkli olduğu bir gerçek. Yani beraber bir partiye gitsek beni azra gibi rezil etmez. Evet doğru azra zevksizin teki ve onla bu hafta ayrılmayı düşünüyorum.2- Bazı elbiseler dışında tüm şortlar ve etekler cm cinsinden. Hepsi ya 5 cm ya 10.
Şuan deli olmuştum. Bi kız sokakta neden bunlarla gezer. Koru koruyabilirsen. Şuan bunun hesabını sorabilirdim ama onu kıskandığımı düşünmesini istemiyordum.Evde kara (köpek ) dışında erkek olmadığından emin olunca utancımdan Merve nin yüzüne bakmadan çıktım. Umarım yanlış anlamamıştır.
💞💞💞
Merhaba canlarım 😘 yeni bölümü de yayınladım artık vicdan rahatlığı ile uyuyabilirim. Oy ve yorum vermeyi ihmal etmeyin!! Sizi seviyorum 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çikolatam
Novela JuvenilMerak etme seni kaçırmam, tabii... biraz daha böyle güzel gülmezsen. Seni böyle görürken kalbim yerinde durmuyor ve... En iyisi sen gülme... 💞 💞 💞