Kızın düşmemesine dikkat ederek onu yavaşça içeriye soktu genç adam. Ona güzel bir sürpriz hazırlamıştı. Genç kız heyecandan yerinde duramıyor, bir an önce gözlerini açmasını istiyordu. Adam ise biraz daha sabretmesini söyleyip duruyordu.Biraz daha ilerledikten sonra kızın gözlerindeki bandı çözdü genç adam. Karşısında büyük bir kalabalık ve iki katlı mükemmel bir pasta duruyordu. Neredeyse tüm tanıdıkları buradaydı. Genç kızın mutluluktan gözleri dolmuştu. Arkasını dönüp tüm bunları düzenleyen sevgilisine baktı ve içtenlikle teşekkür edip ona sıkıca sarıldı. İkisi de birbirlerini buldukları için kendilerini çok şanslı hissediyor, şükrediyorlardı.
Kız tekrar kalabalığa çevirdi gözlerini, hepsinin yüzü gülüyor, 'iyi ki doğdun!' diyerek bağırıyorlardı. Birkaç adım atarak pastanın önünde durdu, dilek tuttuktan sonra tüm mumları üfleyerek söndürdü. Arkasında ona destek verircesine sırtını okşayan genç adama bakarak gülümsedi. Onun için her şeyi yapardı.
Sonrasında hediyeler verildi. Genç kız herkese içtenlikle tebessüm edip teşekkür ederken, herkesin içinde bir burukluk vardı. Saat ilerledikçe kalabalık azalıyordu. Hediyeleri köşedeki masanın üzerine yığmışlardı. Eve götürmek bir hayli zor olacağa benziyordu.
Baş başa kaldıklarında genç adam biricik sevgilisini alnından öptü, kokusunu içine çekerek, "İyi ki doğdun, sevgilim." dedi. Kız ne yapmıştı da onu hak etmişti? Bunu kendine sorup dursa da cevap bulamıyordu.
Adam kendi hediyesini kıza verirken, kız kaşlarını çatmıştı. Bu kadar şey yapmıştı ve hala hediye mi veriyordu?
Genç kız ne kadar kabul etmek istemese de adam ısrarcıydı. Pes edip elindeki kutuyu aldı genç kız. Heyecandan avuç içleri terlemişti. Adam onun bu hallerini izleyince kendini gülerken buluyordu.
Kutuyu açtı ve içindeki şeyi gördüğünde şok oldu kız. Günlerdir, belki de haftalardır her yerde karış karış aradığı, kaybettiği annesinden hatıra olan kolye. Genç adam bunu sevgilisinden önce bulmuştu ve onun için ne kadar kıymetli olduğunu biliyordu. Kolyeyi temizletmiş, yeni gibi yaptırmıştı.
Kız kutuyu kenara koyup göz yaşlarını elinin tersiyle sildi ve genç adama sıkıca sarıldı. Onu öyle çok seviyordu ki içine sokası geliyordu, kimseler görmesin istiyordu.
Ona minnet dolu sözcüklerini sıralarken adam ise onu mutlu etmek en büyük hobisi olduğunu dile getiriyordu. Gözlerindeki mutluluğu gördükçe kendisiyle gurur duyuyordu genç adam.
Genç kız kamerayı fark ettiğinde sevgilisinden ayrıldı ve kameranın önüne geçip sevinçle konuştu.
"Ben bu adama aşığım!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
son kayıt | tamamlandı
Short Storysilik anılarla dolu on kayıt, bir insanın canını ne kadar yakabilir?