'-Sudie, Niall. Ir šykart visam laikui.'
-Tu palikai mane... - Niall tyliai tarė. Niall šiandien buvo dar skaudžiau negu kadanors ankščiau. Priešais jį buvo padėtas dešimtasis lapas ir rašiklis. Jis nebeturėjo jėgų rašyti. Nebeturėjo vilties.
Galiausiai atsikvošėjęs pasiėmė rašiklį ir pradėjo rašyti.
Ema,
Gyvenau tik dėl vilties išvysti tave. Dabar vilties nebeturiu. Sudie.
Daugiau neberašęs jis visus laiškus sudėjo į voką ir užklijavo jį, ant jo gražiomis raidėmis parašė vieną žodį 'Emai'. Po kelių akimirkų jis stipriai sviedė rašiklį į sieną. Rašiklį kuris rašė visus dešimt laiškų, rašiklį kuris buvo patikimiausias dalykas per visas dešimt dienų. O dabar jo dalelės guli išsilaksčiusios prie sienos.
Niall nieko nelaukęs atsistojo ir išėjo į lauką. Ėjo ten kur ramiai galės numirti, bet trapus ir tylus iki kaulų jam gerai pažįstamas balsas sustabdė jį.
-Mažuti... - Sulysusi, su ratilais po akimis, ir visiškai į save nepanaši mergina stovėjo priešais jį. Ji tiesiog stovėjo ir stebėjo jį. Jos akyse nebesimatė laimės, o veide nešvietė šypsena. -Ema... - Niall sukuždėjo ir pripuolė prie jos.
-Mažute, tu čia. Tu sugrįžai... kodėl išėjai? - Vaikinas apipylė ją klausimais ir glostė jos skruostą.
-Niall... aš mirštu... maldauju pabučiuok mane paskutinį kartą... - Ema sunkiai ištarė. Niall akyse nušvito ašaros, bet jis ją lėtai, švelniai ir ilgesingai pabučiavo.
-Tu nemirsi... daktarai tau padės. - Niall norėjo stotis.
-Myliu tave... - Ema su paskutiniu atodūsiu ištarus nusviro ant vaikino rankų. Niall suklupo.
-Ne! -Jo skruostais pasipylė ašaros.
- Ne, ne, ne! Mažute, atsimerk! - brunetas rėkė. Dabar jo širdis sudužo į milijonus dalelių. Jis verkė apsikabinęs nebegyvą merginos kūną.
O praeiviai apsupo juos ratu ir visa tai stebėjo nė neketindami padėti.
-Mažute, prašau... sugrįšk. -Tai buvo jo paskutiniai žodžiai jai, kurių gaila ji net negirdėjo.Meilė- sudėtingas reiškinys kuriam sunku surasti paaiškinimą. Šių dviejų jaunuolių meilė ištvėrė visko, bet deja jos pabaiga nebuvo laiminga. Iš šios meilės teliko ašaros ir liūdesys. Branginkite mylimuosius kol dar galit. Antro šanso mirtis niekada nesuteiks.
YOU ARE READING
Prašau... grįžk ||NH||
Short StoryEma buvo JO svajonė. Niall buvo JOS svajonė, bet deja Emai dėl nežinomų priežasčių išvykus viskas pasikeitė. Laimė pavirto liūdesiu, o šypsena pavirto ašaromis.