Heyecandan elim ayağıma dolaşmıştı ve ne yapmam veya ne söylemem gerektiğini bilmiyordum ya yanlış bir şey söylersem ? Ne diye bir anda görüntülü konuşmak istemişti ki ? Ayağa kalkarak aynada kendime bakındım saçlarım kendi özgürlüklerini ilan etmiş gibiydi,her bir teli farklı yönlere bakıyordu.
Onları dizginleyebilecek zamanım yoktu bu yüzden sadece bir şapka ile yetinmek zorundaydım. Odamın içinde bulunan askılığın üstüne dizilmiş şapkalarımdan en üstte olanı alarak kafama geçirdim.
Onunla konuşacağım için bu kadar heyecanlanmamam veya hazırlık yapmamam gerekiyordu fakat kendime engel olamıyordum. Dışarıya çıkacağımız zaman da böyle panik halinde oluyordum ve bu garip hallerime hiç bir anlam veremiyordum. Yapmamam gereken şeyler yapıyor,düşünmemem gereken şeyler düşünüyordum.
Yataktaki telefondan melodi yükselmeye başladığında aynada kendime bakınmayı keserek yatağıma doğru ilerledim ve heyecanla ekrana baktım.
•kmjong kişisinden görüntülü çağrı.
~Kabul et
~ReddetHızla kabul ete tıklayarak kamerayı kendime doğru tuttum.
"Merhaba Sehun! Seni güzel bir poz ile karşılamak istedim,nasılım ?"
Kamerayı açar açmaz karşıma çıkan poz ile gülmeden edememiştim. Her zamanki tatlılığına ek bir tatlılıkla bana bakan bir Jongin yerine sıradan bir Jongin bekliyordum fakat o beni her zamanki gibi şaşırtmayı başarmıştı.
Benim gülüşüme o da güldüğünde duraksayarak ona baktım.Gülüşü çok güzeldi,o çok güzeldi. Her bir zerresi o kadar güzeldi ki dakikalar boyu nefes bile almadan onu izlemek istiyordum.
Bakın işte yine aynı şeyi yaparak bir arkadaş hakkında düşünülmemesi gereken şeyler düşünmüştüm,bahsettiğim şey de tam olarak buydu.
Kendime engel olamayarak saniyelerce onu izledim. Elimde bu şans varken onun da dediği gibi kendimi bundan mahrum bırakmadım.
" Çok tatlısın."