Aslında o cumartesi evde pineklemek istediğim ve bu kararımda da ısrarcı olduğum bir gündü. Her zaman yapıyor olduğum gibi uzanıyor ve televizyondaki insanlara laf atıyordum. Günün ilerleyen saatlerinde artık sıkıntıdan bunalmış ve neredeyse uyuyakalacakken titreyen telefonum yüzünden uzanıyor olduğum koltukta rahatsızca kıpırdanarak önümdeki sehpaya eğildim.
Telefonum gelen bildirimler yüzünden neredeyse saniyede bir titriyordu. Neler olduğuna bakmak için yaklaşık yarım saat önce çıktığım Instagram'a geri girdim.
Bildirimlerime girdiğim gibi tonla yorumla karşılaşmam bir oldu,biraz daha aşağılara indiğimde Jongin'in beni bir gönderiye etiketlemiş olduğunu gördüm. Heyecanla ve neler olduğunu anlamayarak fotoğrafın üstüne tıkladım ve bir kaç saniye boyunca açılmasını bekledim.
kmjong: Ürün incelemeleriyle geçen yorucu bir gündü #sehunuözledim ;(
Belki yanlış okumuşumdur diye beş defa daha okuduktan sonra ekranla olan bakışma törenimi yarıda kestim ve mesaj bölümüne girdim. Her zaman en üste duran Jongin'e tıklayıp yazmaya başladım.
shunoh: Sehun'u özledim ?
shunoh: Sehunu ?
shunoh: Özledim ?
Telefonumun ekranını kapatıp telefonumu elimde çevirmeye yeni başlamıştım ki mesaj geldiğini belirten titreşim elimden bütün vücuduma yayılmıştı.
kmjong: Ne yani özleyemez miyim ?
İçimde beni özlediği için sevinen tarafımı susturarak-ki bu her ne kadar zor olsa da- oturur pozisyona geçerek parmaklarımı tuşlarda dolaştırdım.
shunoh: Hayır özleyebilirsin de
shunoh: Halk içinde değil yanlış anlaşılacak
Ne diye böyle bir şey söylemiştim ki ? Ne diye ben de seni özledim dememiştim.Geçtiğimiz haftalarda ondan hoşlandığımı kendime itiraf etmiştim zaten peki şimdi ? Bunu ne diye ondan saklıyordum ? Neden ondan hoşlanmıyormuş gibi davranıyordum ?
kmjong: Belki de yanlış anlaşılmasını istiyorumdur Sehun-ah~
Nefes alamayacak kadar şaşırmıştım. Saniyeler hatta belki de dakikalarca ekrana öylece bakındım. En sonunda içimde oluşan heyecan ile büyük bir çığlık attım. O belki de yanlış anlaşılsın istiyorum demişti değil mi ? Bu bir itiraftı. Büyük ihtimalle bu bir itiraftı! Heyecanla oturuyor olduğum koltukta debelendim ve yere doğru kaymaya başladım. Yerde oluşumu umursamadan ona cevap yazdım.
shunoh: NE ?
shunoh: N
shunoh:E