Çiftler : Hunhan , Taoris , Kaisoo , Baekyeol , Sulay , Xiuchen
Exo üyeleri yorgun bir şekilde şirketten dönmüşlerdi. Sabahtan beri yeni comeback şarkılarını söylüyor ve dans pratiği yapıyorlardı.
Bu döngü bir aydır her boş günlerinde tekrarlanıyordu.
Xiumin,Suho,Sehun ve Luhan salonda oturup TV izlerken Tao salona girdi.Xiumin'in önüne geçip TV'yi izlemesine engel oldu
'' Minseok Hyuuunng ! Benimle duş al ! '' Xiumin Tao'nun kapadığı TV ekranını görmek için kambur omuzlarını dikleştirdi ve gövdesini sağa sola salladı.
Gözünü ekrandan ayırmadan '' Önemli bir şey izliyorum. Suho'ya sor '' dedi .
Tao umudunu kaybetmeden Suho'nun yanına gitti. Oturduğu koltuğun önünde dizleri üstünde çöktü ve küçük çocuklar gibi Suho'nun bacağına sarıldı
'' Mamaaa ! Benimle duş al ! '' Suho bacağına sarılan küçük pandanın sırtını okşadı ve '' Ben şirkette duş aldım. İstersen Luhan hyunga sor '' dedi .
Tao dudaklarını büzdü ve kaşlarını çattı. Ardından koala gibi sarıldığı bacağı bırakıp yerde emekledi ve Luhan'ın oturduğu koltuğa ulaştı.
'' Luhan ge, benimle duş al ! Zaten benimle hiç duş almadın ! '' Luhan gözlerini kocaman açtı ve '' B-ben çok yorgunum Tao. S-sonra duş alacağım '' dedi.
Sehun Luhan'ın tepkisini uzaktan izliyordu. Yine aynı şey olmuştu. Ne zaman birisi Luhan'a '' Birlikte duş alalım mı ? '' diye sorsa Luhan kekeliyordu
ve ilginç bahaneler sunuyordu. Daha önce kimse Luhanla duş almamıştı. Hatta Luhan onlarla giyinmezdi. Sahne arkasında başka bir odada giyinirdi
ya da herkes çıktıktan sonra giyinirdi. İçinde giyinme kabini olan odalarda ise sorun yoktu.
Tao tam yalvaracaktı ki Kris salona girdi '' Tao,neden yerde sürünüyorsun ? ''
Tao heyecanla arkasına döndü '' Kris ge ! '' Ardından hemen ayağa kalkıp Kris'e koştu '' Benimle duş alır mısın ? ''
Kris soruya soruyla cevap verdi . '' Hala korkuyor musun Tao ? Sana banyoda hayalet olmadığını söylemiştim '' dedi .
Tao yere bakarak dudaklarını büzdü ve yanaklarını şişirdi . Bu silaha mermi doldurmak anlamına geliyordu.
Kris Tao'nun bu haline asla hayır diyemezdi . Tao kafası aşağıdayken gözlerini yukarı doğru kaldırıp Kris'e baktı - ondan uzun olduğu için yukarı doğru bakmalıydı - .
'' Y-yani gelmiyor musun ? '' Kris bakışlarını pandadan çekti ve gözlerini kapadı . Aldığı derin nefesi verdikten sonra '' Sen önden git.Hemen geliyorum '' dedi .
Tao her zamanki gibi Kris ge'sinden onay almıştı . Kris'in boynuna atladı ve '' Kris ge ! Benim yalnız bırakmayacağını biliyordum ! '' dedi .
Sabah olmuştu. Saat 06:40'tı. Menejer evin içinde bağırmaya başladı.
'' Kalkın çocuklaaaaar ! Duşa girecekler koşsuun ! Kahvaltı yapmak istiyorsanız popolarınızı kaldırın ! ''
Herkes yavaş yavaş kalkıyordu. Tabiki de ilk kalkan en büyük hyung Xiumindi. Hemen duşa koşturmuştu. Xiuminden sonra Baekhyun,Tao ve D.O kalkmıştı.
Üçü birlikte kahvaltı yaparken Lay,Chanyeol ve Chen muftağa girmişti. Menejer onlarla ikinci defa kahvaltı yaparken troll üçlüsünün ayılmasını bekliyordu.