Kıvrım..

100 20 24
                                    

Arkadaşlar öncelikle, bu kısa bir hikaye olacak.. ana hikaye değil :/

*
"Hey! Bakabilir misin?" Dedi. Gözlerine bana dikerek.

Gözlerimi büyüttüm önce. Erez bana sesleniyordu..

"E-evet.." diye bir mırıldanma bıraktım.

Eve gidince depresyona girecektim bu belli olmuştu, hoşlandığım çocuga karşı kekelemiştim.

"Senin güzel resim çizdiğini duydum, bana da çizmeni istiyorum.." Dedi. Keskin ses tonu titrememe sebep olmuştu.

Onu bu kadar yakından görmemiştim hiç.. Yakından ayrı bir eserdi başlı başına..

Resimlerimin taslağından her bir çiziğine kadar kendisi vardı, tıpkı kalbimi meşgul ettiği gibi aklımı da rahat bırakmıyordu..

"Ne resmi?" Dedim. Titremeden konuşmayı başarabilmiştim.

Telefonunu çıkarıp galeriye girdi, telefonla uğraşırken yaptığı mimikler bir başkaydı..

Telefonunu yakınıma getirdi, fotoğrafa baktığımda bir tane sarışın kız ve kaslı bir Erez vardı.

"Bunu çizebilir misin?" Dedi, ses tonuna hayrandım her şeyine hayran olduğum gibi.

"Çizebilirim." Onun yüzünü çizmeye öyle alışmıştım ki 10 dakikada detaylı çizer hâle gelmiştim.

Telefonu bana uzattı
"Numaranı kaydet o zaman." Dedi. Telefonunu elime vermişti biz şimdi dolaylı  yoldan el ele.

Numaramı kızara kızara yazdıktan sonra telefonunu zorla verdim..

"Bu arada adın neydi?" Dedi elini ensesine götürerek.

"Deren ismim." Dedim. Gözlerinin mavisinde dalarken ağlamak istedim mutluluktan..

"Güzel isim.." Deyip, gitti..

Bu neydi şimdi? Cennetteyden bir anda cehenneme postalanmış gibiydim.

Sonsuz maviliğini, geri istiyorum..

*

evet, yeni hikayemizde geldii.. nasıldı yorum bekliyorum🍷

You Are Stuck In My Head..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin