Miután elment Suho odarohantam a bőröndömhöz, és óvatosan kivettem belőle az egyik fürdőruhámat.
Igen, igen egybe fürdőruhát választottam. Ti mernétek külön fürdőruhába odaállni az EXO tagjai elé EGYEDÜL? Na lássátok mivel én gyáva vagyok az egyszerűbb megoldást választottam, e mellett nem kell féljek, hogy meglássák a pocakomat.
Miután szerencsésen kiemeltem a fürdőruhámat, egy törülközőt és egy fürdőköpenyt a bőröndömből, hirtelen megfordultam és gyors léptekkel a fürdőszoba felé vettem az irányt.
-Majd utánad én is át kell öltözzek.-mondta a kelleténél hangosabban D.O., hogy meghalljam.
-Oké.
-Egyébként szép a fürdőruhád.-jelentette ki ismét hangosan.
-Köszi?
4 perc múlva
Már mindent elintéztem. Rajtam volt a fürdőruha, a fürdőköpeny és kezemen a törölköző. Lassan kinyitottam az ajtón. Hogy is mondjam elég érdekes látvány fogadott. D.O. meg volt fordulva (szerencsére), szó szerint póló nélkül, most húzta fel előttem a fürdőruháját. Épp, hogy rá tudtam látni.......a....hátsósára. Miután felfogtam, hogy mi történt odarohantam a bőröndömhöz kivettem belőle a karúszómat és az úszógumimaimat,
(azért hoztam kettő úszógumit, mert nem tudtam választani köztük)
meg az úszószeművegemet
, majd odarohantam az ajtóhoz, kinyitottam, lefutottam a lépcsőkön, kimentem a bejárati ajtón, egyből a fiukkal találtam szembe magam.
-Valaki felfújja?-emeltem fel a karúszót és az úszógumikat.
-Dobd ide.-emelte fel a kezét Kai.
-Oké, dobom.
Hátráltam három lépést majd szó szerint vetettem, egy jó nagy seggest.
-Ez jó volt Min-hyun.-dicsért meg Xiumin.
-Hol van D.O. nem együtt jöttetek?-észrevette Suho, hogy hiányzik D.O.
-Hát az úgy volt...-akartam volna mondani, de D.O. a szavamba vágott.
-Én mondtam neki, hogy jöjjön le hamarabb.-miközben ezt mondta ő is bejött a vizbe.
Ránéztem és szerencsére volt rajta póló.
-D.O. mit szégyenlősködsz. Nyugodtan vedd azt le.-jött közelebb D.O.-hoz Lay, és le akarta rántani róla a pólóját.
D.O. az elején próbálkozott de nem igazán ment, mert a többi srác is segitett Laynek.
A szituáció a következő D.O. idejött és a nyakába vett.
-Ki akar játszani?-kérdezte nevetve.
-Én leszek a biró.-mondta Suho, majd kimászott a vizből. A játék lényege sz volt, hogy le kellett boritani azokat a személyeket akik az illetők nyakába vannak.
YOU ARE READING
Hercegem az idolom.
RomanceLee Min-hyun éli átlagos napjait, munkába jár stb.. Egy nap kirugják a munkahelyéről. Ez nagyon megbántja őt. Annyira, hogy szó szerint sírva fakad. Lassan ballag hazafelé, út közben elkezd énekelni. Az énekét meghallja egy külenleges személy, aki n...