10.rész Just Right !👍

7 1 0
                                    

D.O. hassal lefele az ágyon feküdt. Odamentem, majd leültem az ágya szállére. 

-D.O. te, hogy érzel irántam?-add Istenem, hogy ne utáljon meg.

-Én kedvellek téged, nem úgy mint egy barátot, hanem úgy mint egy szerelmet.-na jó ez furán hangzott D.O. szájából. :')

-Mit szólnál ahhoz ha megpróbálnánk együtt? 

-Te most megkértél, hogy legyek a pasid?-fordult felém az arcán azzal a bizonyos perverz mosollyal. 

-Igen.-mosolyodtam el.

D.O. egy hirtelen mozdulattal, éreztem, hogy most ezt jól megcsináltam. 

-Akkor te most a barátnőm vagy?

-Igen, oppa.-miután kimondtam mind ketten hangosan elkezdtünk nevetni.

-Te most komolyan oppanak hivtál?-nézett a szemembe.

-Igen, miért? Ne tegyem?

-Ne, csak fura érzés, MinMin.

-Gyere oppa öntsünk tiszta vizet a pohárba a fiukkal kapcsolatosan.-álltam fel, majd húztam D.O.-t az ajtó elé.

Szokásos módon lementünk a konyhába. Miután a fiuk észrevették, hogy a kezünk össze van kulcsolva arcukat perverz mosoly kezdte disziteni.

-Akkor ti most.....jártok?-Xiumin.

-Igen.-miután kimondta D.O. elindult ismét a szobánk felé, természetesen követtem őt.

Miután bementünk leültünk az ágyamra. Pár perc néma de egyben kinos csend után éreztem, hogy D.O. megpuszilja az arcomat. 

-MinMin gyere menjünk le a tengerpartra. -miután kimondta felállt az ágyról.-Jössz?

-Igen.

-Akkor te öltözöl a fürdőbe, én pedig itt, most kopogj ha kész vagy, hogy eltudjuk kerülni a kellemetlen szituációkat. 

Bementem a fürdőbe és átöltözni, miután már rajtam volt a fürdőruha felvettem rá még egy farmer rövidnadrágot és egy szimpla pink pólót. Lassan odatotyogtam az ajtóhoz és hármat koppintottam rajtam.

-Gyere, én kész vagyok.

Lassan kinyitottam az ajtót és kimentem rajta.

-Akkor mehetünk?-bólintottam, ide jött hozzám, megfogta a kezem és elindultunk Suhoék szobája felé, hogy tudjunk nekik szólni, hogy hova megyünk. D.O. benyitott.

-Mi elmentünk.

-Oké. Mi fél óra múlva indulunk, majd ott találkozunk.

Miután elhagytuk a házat beültünk az egyik kocsiba, majd elindultunk a tengerpart felé.

15 perccel később.

Mind a ketten kiszálltunk a kocsiból, D.O. odament a csomagtartóhoz és kivett belőle két darab törölközőt. Az egyiket ide adta, majd elindultunk a part felé.

Miután már közelebb voltunk mind a ketten kinyújtottuk a törölközőket, és lepakoltuk a dolgainkat.

-D.O. akkor most hogy...-ránéztem, és ő épp vetette le a pólóját és ment bele a vizbe.

-Elfordulok.-megfordult, majd én is levetettem a pólómat meg a nadrágomat, majd mentem be  a vizbe.

Hercegem az idolom.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora