După o săptămână obișnuită de școală, azi, o zi insorita de vineri, am decis să îi spun tatei că voi dormi la Jess diseară..
- În niciun caz, domnișoară! Cine știe în ce locuri neadecvate te mai duce Jessica!
- Serios, tată? Și cu fetele ai ceva? am spus strigând..
- Am încheiat discuția aici si acum, mergi în camera ta te rog.. zise serios
- Dar tată!..
- Nici un dar..
- Ugh!
Am urcat rapid treptele si am inceput sa imi fac bagajul.. Nimic nu ma oprea sa merg la Jess..
Am pornit playlist-ul meu favorit si am inceput sa impachetez..
Imediat ce bagajul meu era gata auzeam pasii apăsați ce se apropiau rapid de usa camerei mele..
Tata a bocanit la ușă..
- Umm.. imediaat! Nu intra, sunt dezbrăcată!
Mi-am trantit bagajul sub pat si am deschis usa..
- Voiam sa vad ce faci, Britney..
- Stau in casa din cate poți observa..
- Nu fi supărată, îți vreau doar binele.. Jessica nu e influență bună asupra ta..
- Da, bine ca nici un adolescent nu are o influență buna asupra mea..
Tata a oftat usor si mi-a raspuns:
- Vei înțelege cândva toate aceste lucruri si..
- Da da.. cunosc monologul..
Oftă din nou..
- Bine atunci, te las in pace.. noapte buna..
- La fel si tie..
Imediat ce a inchis usa am dat mai tare muzica..
- Nu sunt atat de proasta precum ma crezi, tată.. am murmurat usor..
Se pare ca tata nu s-a gandit la toate de data asta.. Camera mea avea deschidere la un balcon cu o scara de urgență..
Mi-am luat telefonul de pe pat si i-am trimis un mesaj lui Ethen:
"Vino in fața casei mele in 10 minute.
P.s. Lasa mașina pe strada paralelă.
P.s.s. Îmbracă-te in culori inchise.
Semnat, fata sechestrata la domiciliu "
" Voi fi acolo "
Mi-am inchis telefonul și mi-am incuiat silențios camera..
Imediat ce mi-am schimbat hainele, mi-am pus telefonul in buzunar si am iesit pe balcon, fiind surprinsă de intunericul ce schita doar cateva umbre in departare..
Paseam usor treptele ruginite ale scării de incendiu, dar un sunet m-a distras..
- Pssst!
M-am uitat in jur, dar vedeam doar pisica tarcata a vecinului care ca de obicei ma privea chiorâș..
- Pssst! Britt sunt eu, Ethen!
Ethen se ascundea dupa unul din brazii di gradina.. I-am aruncat bagajul meu si am coborât mai repede treptele scării..
- Haide! Sa plecam mai repede de aici pana nu ne prinde tata! am soptit
Linistea noptii era intrerupta de muzica si lumina camerei mele..
CITEȘTI
Interzisul mă atrage..
Teen FictionBritney Weaver, o adolescentă de 16 ani în clasa a 12-a, este exasperată de protecția tatălui său în ce privește băieții, acesta interzicându-i sa vorbească si sa iasa cu ei pana la facultate. Acest lucru o ambiționează sa-si recapete libertatea, im...