New York, venim!

21 1 0
                                    

Dimineața, priveam cum razele soarelui mangaiau chipul odihnit al lui Ethen.. Părul in toate părțile, urma de pe fața lăsată de pernă.. Era tot ce aveam nevoie pentru a zambi..

M-am ridicat din patul meu si m-am asezat in al lui..

M-a strans in brate si m-a privit in ochi..

Ii sclipeau atat de puternic incat m-am pierdut in albastrul in valuri si mi-am sprijinit capul de pieptul sau..

Ii auzeam inima bătând in ritmul numelui meu.. Simteam cum nimic nu conteaza, doar prezenta lui..

- Neața.. a soptit somnoros..

L-am sarutat pe frunte si i-am raspuns in acelasi mod..

Zgomote se aud de pe hol..
- Ai fost cam slăbuț aseara, in alte nopti rezistai mai mult..
- Stiu iubito iarta-ma, mi-am uitat pastilele acasa....

Eu si Ethen am inceput sa radem.. mi-am ascuns chipul in perna si inspiram adanc parfumul lui de pe ea..

Imi mangaia spatele si ma stranse in brate..

Niciunul din noi nu spunea nimic, nu mai era nevoie de nicio vorba.. Simteam cum linistea mi-a cuprins sufleul intru tot..

Insa gandurile mele sunt intrerupte de ciocănitul usii..

- Daca sunteti dezbrăcați acoperiți-va pentru ca intru.. spuse Jess

Ea ne-a adus micul dejun la pat si m-a chemat sa discutam intre patru ochi..

- Spune-mi tot! Cum a fost aseara? zise cu ochii mari

- Am dormit bine, puțin cam multe zgomote din camera voastră dar in rest a fost ok..

- Cum adica ai dormit? Voi nu ati...? intreba Jess surprinsa

- Eu nu vreau sa grabesc lucrurile, timpul le rezolva pe toate..

- Corect, uitasem ca tu esti aia 'cuminte'.. spuse dandu-si ochii peste cap..

Stiam ca Jessica e mai tupeista decat mine de fel, dar inca am 16 ani, nu e momentul sa imi incep viata sexuala..

M-am intors in camera.. Ethen ma astepta ca sa mâncăm..

La scurt timp, ne-am facut rutina de dimineata, ne-am luat rucsacele in spate si am iesit toți 4 din casa..

Am luat un taxi si am ajuns la gara..

- Tren spre New York in 10 minute.. murmură James..

- Asta sa fie! Haideti sa cumpărăm biletele.. spuse Jess..

Dupa aceea, am urcat in tren si ne-am ocupat locurile..

Langa noi erau mai multe doamne invarsta cu niste caini cu fundite, care jucau poker..

Radeam neincetat de incercarea lor de a-i lua pe prietenii nostri la poker pe dezbrăcate..

Am facut poze, filme si multe alte lucruri in calatoria de 8 ore..

Intr-un final ajungem unde ne dorim..

Jessica isi suna unii din prietenii pe care ii avea in New York..

Intre timp, mi-am verificat mobilul.. Aveam un mesaj anonim..
" Te cam întinzi cu gluma fetițo..
Ai grija în New York, Jessica nu e ceea ce pare..
Semnat, Mr. X "

L-am ghiontit pe Ethen si i-am aratat mesajul.. M-a privit in ochi si mi-a soptit ca orice s-ar întâmpla va avea grija de mine..

Jessica incheie apelul si ne indruma spre intrarea in gara pentru a-i întâlni prietenii cu care ne vom petrece timpul..

Zeci de oameni diferiți treceau pe langa noi.. Chinezi, negri, rockeri... Stai.. câțiva rockeri s-au oprit in fata noastră..

Ethen ma lua de mana..

- Ei sunt Scorpionul, Tăietura si...

Jessica nu apuca sa termine caci una din cele 3 fete o sărută..

- Mi-a fost dor de tine, J.. spuse fata cu parul violet si multi cercei..

James le privi dezgustat pe cele doua si facura cativa pasi înapoi..

- Ia-ma usor L, am prieten acum..

- Deci acum ești Bi....?

Jessica ii puse mana la gura si se uita in pamant..

Ethen imi stranse mana mai puternic si se lipi de mine..

- James, nu am vrut sa... spuse Jessica

- Ce nu ai vrut? Acum inteleg de ce nu ti-a placut azi-noapte, preferi fetele..

- Asta s-a intamplat acum 2 ani James.. acum e alt...

- Nu ma interesează, noi am terminat-o.. spuse James raspicat si pleca

Jessica alerga dupa el, dar degeaba, el o împinse iar ea cazu pe asfaltul dur..

Ii priveam nedumerita pe Ethen si pe prietenii rockeri ai Jessicai.. poate Mr. X avea dreptate.. este ceva ce nu stiu din trecutul Jessicai care inca o caracterizează..

Nu aveam in mod special o problema ca ea e bisexuala, face ce vrea cu viata ei, dar imi e de situația in care sunt.. In alt oras, intr-un grup cu oameni dubioși si cu 'prietena mea cea mai buna' care de fapt este si ea una de-a lor..

L-am tras pe Ethen inspre Jessica.. Am ridicat-o si i-am sters lacrimile.. Dintr-o data, privirea i se intuneca si se indrepta spre fata cu parul violet..

- Tu, L, o sa plătești pentru ceea ce mi-ai făcut..

- Fii serioasa, cum sa iti placa de ratatul ala cand ma ai pe mine si pe ele? Haide J, sa facem ce faceam si inainte sa te muti in Chicago.. Diseară la ora 10 e petrecerea 'neagra' la localul nostru preferat, ce spui? zise L..

- Ai dreptate, vom fi acolo..

Cele trei fete plecara, iar Jess ne privi zambind..

- Cine are nevoie de baieti? Acum ca am revenit in vechea mea viata multe lucruri se vor schimba, veți vedea..

Nu o recunoșteam pe Jess.. felul cum privirea i se intuneca, rautatea de pe chip si acest 'trecut' al ei despre care tot ce stiu este ca s-a mutat din cauza ca a ramas orfana..

Jess opri un taxi si ne indruma sa ne urcam..

- Unde mergem? am intrebat-o

- La vechea mea casa, e la 4 strazi distanta..

La scurt timp ajungem.. O casa veche cu porțile ruginite ne apare in cale..

Am inghitit in sec si am calcat pragul casei..

Era un dezastru total.. mese rupte, sticle sparte, prezervative folosite si haine murdare erau doar unele dintre lucrurile pe care le vedeam in jurul meu..

- Asta e cumva cocaina? intreba Ethen surprins

- Da, răspunse Jess si trase pe nas praful alb.. luați si voi daca vreți..

Am dat negativ din cap, iar Jess ne prezenta etajul care era o ideea mai ordonat..

Ne eliberara o camera si ne-a lasat sa ne pregătim de marea petrecere....


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 15, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Interzisul mă atrage..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum