226.693 beğenme
@xcoxmagazine: Harry Styles & Selena Gomez Röportajı / Part 1
"Evet, sorulara geçiyorum o zaman.. ilk soru @delenabyuk'tan gelmiş aslında gördüğüm soruyu okuyorum şu an rastgele umarım kullanıcı adını doğru okuyabilmişimdir. Diyor ki: Kendall ve Selena nasıl barışıp da Harry'e diss attı?"
S: "şey aslında (gülüyor) bunu yapanın o olduğunu düşünmedim değil ve zaten biz aynı ortamlara girip çıkıyoruz sürekli bir sürü ortak arkadaşımız var. Onunla görüşmek istedim ve o da bunu kabul etti. Aslında onu seviyorum çok eğlenceli bir kız beraber güzel zaman geçirdik, aramızı düzelttik. Sonrasında Harry Kendall ile fotoğraf paylaşınca kız dayanışması yaptık diyelim."
"Ve bunu yapanın demişken neyi olduğunu biz bilmiyoruz. En yakın arkadaşlarınızdan birisi olan Zayn de yorum yapmış ve son 1 ayda yaşadığınız şeyleri anlatmanızı istemiş anlaşılan o da pek bir şey bilmiyor"
H:" Zayn her şeyi biliyor aslında en başından beri. Yorumu, olanları açıklamamız için yaptı büyük ihtimal. Olayı kısa keseceğim, ben bir tatile çıkmıştım Selena işlerinden dolayı gelememişti. Biliyorsunuz bazı hayranlar biraz garip olabiliyor abartabiliyorlar. Selena çoğu mesaja bakan biri instagramda da normalde de olabildiğince yetişmeye çalışıyor. Benim tatilde olduğumu ve Selena'nın olmadığını öğrenen bir hayran Selenaya mesajlar atmaya başlıyor sonra benim uzaktan çekilen fotoğraflarımla devam ediyor. Hayran bana da ulaşmaya çalıştı ama takıntı olduğunu fark edince uzaklaşmıştım. Onu hatırlamamıştım ama paylaşılan fotoğrafı göndermiş ve bu eski bit fotoğraf Ellen'da da söylemiştim bir hayranla birlikte olduğumu. Olaylar böyle gelişti kısaca.."
S: "Harry de o gün telefonlarımı açmayınca ister istemez bir şey oluyor. Fotoğraflar yayıldığında da aldatma olduğuna tam olarak inanmış değildim o yüzden onun suçlanması doğru değildi."
"Beraber değilken bir hayranınıza verdiğiniz sözden dolayı birlikte konser vermiştiniz değil mi?"
S: "Evet."
" @smgomezmarie de bunun hakkında bir şey sormuş. Hayranın paylaştığı fotoğrafta Harry'nin yaptığı yorum çok konuşulmuştu. Herkes o kızın sana ne tavsiye dediğini ve senin de ne yaptığını merak ediyor Selena"
S: "ups aslında bu bir sır söyleyemem."
"Hadi ama Selena. Harry sen de biliyorsun değil mi?"
H: "hayranlarımızı sadece hayran olarak değil de arkadaşlarımız olarak görüyoruz. Selena Sarah'nın samimiyetine güvenmiş ve olanları biraz anlatmış sanırsam o da birkaç tavsiye verdi. Hepsi bu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rise :: instagram • harlena
Fanfiction@selenagomez: rise (yüksel) @harrystyles: beraber yükselmeye ne dersin?