226.693 beğenme
@xcoxmagazine: Harry Styles & Selena Gomez Röportajı / Part 2
------
"Bu süre içerisinde sosyal medya üzerinden en yakın arkadaşlarından biri olan aynı zamanda eski sevgilin Justin Bieber ile bir tartışma yaşadınız. Justin, Harry ile ayrılıktan sonra ilk görüntülenmene biraz fazla tepki verdi sanki. Bu aşırı tepki de Justin'in seni hala unutamadığı dedikodularını güçlendirdi. Yine en iyi arkadaşlarından biri olan Hailey Baldwin ile ayrıldığı söylentileri var hem de senin için."S: "biliyorsunuz Justin'le cidden çok eskiye dayanan bir geçmişimiz var ve o zamanlar daha çocuktuk. O olaydan sonra görüşmedik. Hissettiği duygular hakkında bir şey diyemem ama benim için hailey'den ayrılacağını sanmam.."
"Gördünüz mü bilmiyorum ama yorumlarda sadece Selena'dan değil ikinizden de özür dilemiş. Programdan sonra belki bakarsınız. Diğer soru ise şu meşhur çalışmalarınız hakkında. Şimdiden bu senenin en çok konuşulan çifti oldunuz"
H: "hangi meşhur çalışmalar? (Gülüyor)"
"Coach için tasarımlar yapmanız ve bir şarkı kaydetmeniz. Biz bunları görebilecek miyiz acaba?"
H:"Coach için tasarımlar bu sonbahar koleksiyonunda yer alacak. Şarkıya gelirsek de her şey hazır klip bile çekilmişti ayrılmadan önce sadece uygun zamanı bekliyoruz, yakında yayınlanacak."
S:"Aslında şarkı için ikimiz de endişeliyiz yapabileceğimizin en iyisini yapmaya çalıştık ama hala korkularımız var. Hayranlarımızın düşünceleri bizim için gerçekten önemli beğenmelerini çok istiyoruz."
"Şarkının adını öğrenebilecek miyim peki?"
H:"bence bugün oldukça şey öğrendin James (gülüyor)"
"Şansımı zorlamıyorum o zaman. Soruyu soran hesap - bunu okuyabilir miyim bilmiyorum aslında - her neyse @sexlenagomz sormuş"
H & S: (gülüyorlar)
"Neden bir ödül törenine beraber katılmayı düşünmediniz acaba diyor tabi biraz da kızgın bu konuda"
H:" şu sıralar çok yoğunduk bundan sonraki katılabileceğimiz ilk törene katılacağız ama şehir dışında olabiliyoruz o yüzden denk gelemeyebiliyor"
S:"O zaman katılabileceğimiz ilk törene katılacağız tatlım."
"Sanırım bu kadar yeterli sorular. Cidden sıkılmışa benziyorsunuz."
S:" sadece bazı bölümler için gergindik ama şimdilik bi sorun yok. Biraz da sıkılmış olabiliriz."
"Son soruyu soruyorum o zaman bu soru benden. Zayn ve Gigi arasında ne oluyor?"
H:"üzgünüm james buraya onları davet etmelisin."
"O zaman biraz kahve içelim biz. Birazdan devam edeceğiz kaldığımız yerdenn."
--------
Nasıl olduğu hakkında pek bir fikrim yok umarım yazabilmişimdir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rise :: instagram • harlena
Fanfiction@selenagomez: rise (yüksel) @harrystyles: beraber yükselmeye ne dersin?