III.

163 9 5
                                    

jeonjk:
"Bunları hiçbir gün görmeyeceksin, biliyorum. Fakat yine de sana nasıl aşık olduğumu anlatmak istiyorum."

"Her gece gittiğim gibi o gün de Han Nehri'ne gitmiştim. Evden çıktığım andan beri havanın benim için çok farklı olduğunu anlamıştım. İlk defa rahatlatıcı bir sıcaklık vardı. Nehire ulaştığım zaman ay bile daha farklı gelmişti."

"Kafamı farklı bir yöne çevirdiğimde ise bankta oturan, ışıl ışıl parlayan o çocuğu görmüştüm. Şu ana kadar aldığım nefeslere nefret ettiren, seni, görmüştüm."

"Taehyung, yemin ederim. Hâlâ yaşadığım için tanrıya sonsuz teşekkür etmiştim."

"İşte o gece, hayatımın hem en güzel hem de en kötü gecesiydi."

"Sen orada haykırarak ağlıyordun. İçinde boğuşan aşk için dalgalara esir olmuştun."

"Ben yüzme bilmememe rağmen ardı arkası kesilmeyen dalgalardan atlayarak seni kurtarmak istemiştim."

"Ve istemeden de olsa bu sefer senin aşkında boğulmuştum. Sen de başkasının..."

"Senin ağlamanı durduramadım. Özür dilerim. Çok ama çok özür dilerim."

"Her gün sana yardım etmediğimden vicdan azabı çekmiştim. Ama yine de uzaktan izliyordum güzelliğini."

"Bir anda bağlanmıştım sana. Kimse buna anlam veremezken onca derdim arasında senin için fiziksel olarak canımı yakıyordum. Asla mutsuz olduğum söylenemezdi."

"Zaman geçtikçe sevdiğin adama tekrar kavuşabilmiştin. Ben ise hâlâ yerimde sayıklıyordum. Önemli değildi sonuçta sen mutluydun."

"Artık Han Nehri'ne sevdiğinle geliyordun. Ben ise hâlâ sevdiğimle gelebileceğim günün hayallerini kuruyordum. Benim için sorun değildi gerçekten, sonuçta sen mutluydun."

[ jeonjk çevrimdışı ]

moonlight🌕kooktaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin