jeonjk:
"Son kez seni rahatsız etmek için geldim Taehyung. Bir yöne de haber vermek için.""Soyutlandım herkesden, erkeklerden hoşlandığımdan dolayı. Sen bile erkeklerden hoşlanırken insanlar seni överek anlatıyordu. İşte o zaman aramızda dağlar kadar fark olduğunu anladım."
"Sen benim dünyam iken, ben senin için bir hiçten ibarettim."
"Fakat kimse umrumda olmadı, tek sendin beni yöneten."
"En azından geceleri başını yastığa koyup uyuyabiliyorsan, o zaman kalbim düzenli olmaya çalışıyordu."
"Çok zaman geçti. Hâlâ da hızlı geçiyor. Sen sevdiklerinle mutlu, ben senin için gülüyor."
"Kendi içim rahat etsin diye bu mesajları atıyorum. Yoksa televizyondaki kötü haberimi görmeni bile asla istemem."
"Seni çok özleyeceğim Taehyung. Ama zaten en sonunda bunu kabullenmem gerekiyordu. Bu dünyadan ayrıldığımızda bile farklı ortamlarda olacağız."
"Ben gittikten sonra lütfen daha da mutlu ol. Üzmelerine asla izin verme. Maalesef artık ben olamayacağım. Çok üzgünüm."
"Tek istediğim kimse benim seni sevdiğim kadar güzel sevmesin."
"Hoşçakal,
sevgilim."[ jeonjk çevrimdışı ]
Jungkook, çok düşünmüştü konu hakkında. Ama asla bir iyi bir sonuca varamamıştı. Onun için tek kurtuluş ölümdü. Hiç düşünmeden son mesajını da attıktan sonra kendini bir daha geri dönmeyeceği deniz boşluğuna atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
moonlight🌕kooktae
Fanfiction"Seni ay ışığının dünyaya en güzel yansıdığı gece kadar çok sevmiştim Kim Taehyung."