0.4

273 31 0
                                    

Mrs. Kötü Espri: Hey hey hey! Sen cidden iyi bir çocuk olmaya mı çalışıyorsun? Tanrım, duygulandım.

Namsan Tower: Nereden gördün acaba?

Mrs. Kötü Espri: Heryerde gözüm var benim. Herneyse, yaşlılara saygılı davrandıktan sonra çocuk esirgeme kurumuna gidip küçük çocuklara oyuncak vermen... Cidden duygulandım.

Namsan Tower: Çok korkunçsun.

Mrs. Kötü Espri: 'Iyi çocuk olma' konusunda kendinden eminsin sanırım.

Namsan Tower: Elbette! Üstelik ben zaten iyi bir çocuğum sadece kötü davranıyordum -,-

Mrs. Kötü Espri: Çok haklısın kesinlikle öyledir. O kızlara da iyi bir çocuk olduğun için böyle davrandın zaten...

Namsan Tower: Şu 'Iyi çocuk' mevzusunu artık kapatabilir miyiz? Ben aslında başka bir şeyi merak ediyorum.

Mrs. Kötü Espri: Neyi merak ediyorsan merak etmeye devam et o zaman.

Namsan Tower: Cidden neyi merak ettiğimi sormayacak mısın?

Mrs. Kötü Espri: Dostum, burada senin iyi bir insan olman dışında hiçbirşey beni ilgilendirmiyor.

Namsan Tower: Aish, seni de zamanında kırdığım için iyi davranmaya çalışıyordum sadece... Çok kötüsün.

Mrs. Kötü Espri: Pekâlâ pekâlâ... Neyi merak ediyorsun?

Namsan Tower: Seni nasıl kırdığımı.

Mrs. Kötü Espri: Şu kadarını söylesem yeterli, bir patates cipsini yere atıp üstüne sertçe basmışsın gibi davranıyordun bana.

Namsan Tower: İlginç bir benzetme.

Mrs. Kötü Espri: Biliyorum.

With You ;;DahMin;;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin