0.6

216 33 0
                                    

Patates Cipsi: Çikolatalı süt? Ah en sevdiğim...

Namsan Tower: Hey, gitmemişsin!

Patates Cipsi: Açıkçası gitmiştim ama sonra Webtoon okumanın ders çalışmaktan daha zevkli olduğu kanısına vardım ve telefonu elime aldım. Bildirimde de çikolatalı süt yazınca işte...

Namsan Tower: Bir gün senden özür dilemek adına sana bir değil tam iki kutu çikolatalı süt alabilirim. Kim olduğunu söylemen yeterli.

Patates Cipsi: Rüşvet mi? Hem de reklam tadında. Ah kesinlikle buna düşüp kim olduğumu şu an açığa çıkarmayacağım. Ama sen yine de yarın hava karardığı ve ilk sokak lambası yandığı anda sana vereceğim adrese sütleri bırak.

Namsan Tower: Kesinlikle düşmedin. Sen yoksan sütler de yok Patates Cipsi.

Patates Cipsi: Iyi çocuktun hani? Olaya polisi katmayacağım bak, sen getir. Zamanı gelince açıklarım kimliğimi.

Namsan Tower: Uyan lütfen, aksiyon filminden macera filmi temasına ani bir geçiş yaptın. Aralara da polisiye katıp tadından yenmez bir hale getirdin. Cidden, yazar olmayı düşündün mü?

Patates Cipsi: Düşünmek? Ülkenin en genç yazarlarından biri olduğum için benimle çıkmıştın, tabii hatırlamazsın.

Namsan Tower: Keşke eski sevgililerimden sadece bir tanesi yazar olsaydı... Ama bulacağım seni ve senden de özür dileyeceğim, göreceksin.

With You ;;DahMin;;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin