Yin-Yang Club'a Hoşgeldiniz

73 15 21
                                    

Magical_Love_Korea ,  army0inspirit , Jung_Raon :BU KİTABIN KURUCULARIDIR.

Merhaba Yin-Yang Club'a hoşgeldiniz.Nasılsınız,umarım iyisinizdir.Size kulübümüzü tanıtmak istiyoruz eğer beğenirseniz kulübümüze üye olabilirsiniz.

 Maddeler halinde size açıklayacağız;

Madde 1:Sizin kendi leveliniz olacak,level atlamak için belli bir puan kazanmanı gerekiyor.

Madde 2:Her kulübün kendi leveli olacak kulübün üyelerinin levellerinin aritmetik ortalaması (Matematiğe girince okuyucularımızın ıyy lediklerini duyabiliyorum sanki)kulübünüzün kendi levelini oluşturacak.

Madde 3:En yüksek levele sahip kulüp lider külüp olacaktır.

Madde 4:Leveli belli bir kotaya ulaştığında o üyeler vip olup görevlerden daha fazla puan kazanacaklar.

Madde 5:Görevler haricinde yapılan yetenek yarışmaları olacaktır ve bu yarışmalarda dereceye giren [İlk 4] daha fazla puan kazanacaktır.

Madde 6:Yin-Yang Club'a kayıt yaptırmak isteyenler istediği üyenin kulübüne üye olabilirler.

Madde 7:Kulübündeki idollerle yakınlık kurabilirsiniz.Yakınlık Dereceleri:

1.NİŞANLI=40 LEVEL

2.SEVGİLİ=35 LEVEL

3.ERKEK ARKADAŞ=30 LEVEL

4.KANKA=30 LEVEL

5.KUZEN=25 LEVEL

6.KARDEŞ=20 LEVEL

7.ARKADAŞ=15 LEVEL

8.ODA ARKADAŞI=12 LEVEL

Madde 8:Verilen görevlerin bazılarının puanları daha yüksektir buna 'yıldızlı görev' denir.Yıldızlı görevlerden daha fazla puan kazanabilirsiniz

Madde 9:Level atlamak için bir önemli husus ise aktif olmanızdır eğer aktif değilseniz görevleri kaçırıp diğer üyelerden geride kalabilirisiniz.

Madde 10:Tartışma çıkarmak,küfür etmek,hakaret etmek kesinlikle yasaktır bu kurallara uymayan atılacaktır.

Madde 11:Fanboy olanlar ismini kulübe etiketledikten sonra yanına büyük harflerle FANB yazabilirler mi?

UYARI!Eğer kurallara uymayıp şikayet etmek istediğiniz biri varsa mesajlara yazabilirisniz.


Evet maddelerimiz bu kadardı.Eğer üye olmak istiyorsanız sizi bir sonraki bölüme bekleriz.

NOT!Yin-Yang Club'ı 10 kişiye tanıtrırsanız her kişi için 50 puan alırsınız.

Yin-Yang ClubHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin