3

5 1 0
                                    

Yeni fark etmiş kayla....hjhjhjhjh....şimdi yb ye geçelim

-Yarın-
Sabah lanet alarmımla uyandım demeyi çok isterdim ama .....alarmı camdan aşağı attım....bu yaptığım şey sonucunda....
Çok mutluyum :3
Sonraaa yine lanet derslere girdik vee yine laboratuar (lab.)a inip deney yapıcakdık bu sefer yine sci ile eşim amaaaa......yine üstüme dökdüm......











Demeyi çok isterdim maaaalesef bu seferde lab ı patlattım -_-
Neyseki herkes iyi....ama hoca beni bi daha lab a almaz....umrumdada değil zaten ben hocayı başdan uyarmışdım ki...ama dinlemedi....veee sonuç işde bu lab. Tamir edileceği için bir kaç hafda giremicez bunun için mutluyum :3....tenefüs olunca kantine gittim shiney ve kaylayı konuşurlarken yakaladım yanlarına oturdum....
Ben-Selam
Shiney-Lab. ı mı patlattın
Ben-Ne çabuk yayılmış
Kayla-Nası oldu
Ben-Sci nin dediğinin tam tersini yapdım....çünki hiç bişi anlamadım....
Kayla-Cidden sans-
Ben-Anladık!
Kayla-:/
Shiney-Ama daha sinirlisi
Göz devirdim
Ben-Evet...problemlerimden biri
Kayla-Başka ne var ki
Ben-Yok bişi
Dedim ve başka tarafa bakdım normalde giderdim ama şu gizli işlere çok meraklıyım....:3......neyse .....ders başladı ve yeni gelenler için bir test dağıttı hoca ruh testi bu ruhtesti (-) mi (+) mi olduğunu falan da göstericekmiş.....doğru düzgün dolduriyim baaare....


















Eeeen sonunda bitti sonra hoca aldı ve bişiler karaladı üstüne sonra geri dağıttı...bende alıp bakdım...burda ruhumun adı olmadığı yazılıydı....veeee (+) im (umursamaz bi şekilde) yaşasıııın....
Ne güzeeel.....boşverip dolabıma koydum o sıra zil çaldı zaten....veee yanıma error geldi
Error-Sonucun nedir
Ben-(+)
*yazmaya üşeniyom hjhjhj*
Sonra gittim pek umrumda değildi zaten....geçmişim iyi olduğu için vee ben de iyi biriyim :d.....bu yüzden (+)
Amaaaaa ruhumun adı nası olmaz ki yeşil bir ruhum var açık renkli veee iyilik sanıyodum ama diğilmiş....bu yüzden bu okula gelmiş olmalıyım....neyse ne....ben uyicam gene....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 05, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ORTAK KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin