1.

26 4 4
                                    

Elena je znala Petru od vrtića.Mislila je kako su najbolje prijateljice.Vjerovala joj je i povjeravala sve svoje tajne.Elena se dan danas pita kako joj je Petra mogla lagati ravno u lice.Elena i Petra su u školi stekle još jednu prijateljicu.Mislile su kako će njih tri biti najbolje prijateljice zauvijek.Ona se zvala Marija.Sve je bilo savršeno,uvijek su se družile.No jedan dan je Marija počela ogovarati Elenu.Petra je zajedno sa njom ogovarala.Kada je Marija počela ogovarati Petru,Elena je prekinula prijateljstvo s Marijom.Nakon što je duže vrijeme oklijevala,sve je rekla Petri.Petra joj je ravno u lice reka kako se ni ona neće više viđati s Marijom.Ali lagala joj je ravno u lice.Mjesecima se nalazila s Marijom i svakodnevno ogovarala Elenu.Jedan dan je pretjerala i rekla sve Elenine tajne nekim učenicima iz škole.Proširilo se cijelom školom,a Elena više nije dolazila u školu.Petra je rekla kako ne zna tko je te tajne proširio.Elena je bila naivna,povjerovala joj je.Nakon što su Elenine tajne bile zaboravljene,Petra i Marija su izmišljale neke tajne.Proširile su glasine kako Elena ogovara neke djevojke,kako se zaljubila u jednog dečka.Svi su joj se smijali a ona nije znala odakle te stvari dolaze.Jedan dan je otišla kod Petre i ugledala nju i Mariju.Ostala je skrivena i slušala o čemu pričaju.Kasnije je izašla iz kuta i Petra je rekla da nije kako se čini.Počela je vrijeđati i tjerati Mariju od sebe,kao da su se samo srele i svađale.Elena je rekla kako više neće biti njen potrčko i kako nije budala.Elena je nakon toga tjednima tugovala i nije se s nikim družila.Mrzila je Mariju,nikad prije nije nekoga mrzila.Svaki put kada bi Elena prolazila kraj Petre,ona bi stala kraj Marije i nešto pričala sa njom.Elena je gorila iznutra kada je shvatila s kakvim se osobama družila.Petri je polako postajalo dosadno i ostavila je Mariju,došla je Eleni na vrata govoreći kako će se promijeniti.Elena je neko vrijeme oklijevala.Na kraju joj je pružila drugu šansu.Ponovno su bile njih dvije,kao u vrtiću.Nakon nekoliko dana je vidjela kako grli neku djevojku i govori kako su njih dvije najbolje prijateljice,govorila je kako je Elena nitko i ništa.Govorila je kako se druži s njom samo zato što joj je dosadno.Elena se ovaj put nije trudila govoriti nešto.Samo je otišla.Nakon dvije godine samoće,Elena je pronašla pravu prijateljicu.

Ovom pričom želim reći kako se ljudi ne mijenjaju.
Ne smijemo biti naivni.
Ne smijemo davati druge šanse,na kraju ćemo se razočarati.

Ovo smo miWhere stories live. Discover now