Neki ljudi su govorili kako je najljepša na svijetu,ali ona u to nije vjerovala.Sara.Visoka djevojka koja nije bila pre mršava,a nije bila ni debela.Imala je predivnu dugu smeđu kosu i smeđe oči.Da,neki ljudi govore kako su smeđe oči obične.Ali njene su bile drugačije,skoro pa crne.Imala je rumene obraze,lijepu boju kože.Nije imala mane.Sve djevojke su ju ljubomorno gledale,a ona se pokrivala.Mislila je da je ružna.Moglo se reći da je bila zanemareno dijete,majka ju je ponižavala.Otac ju je napustio.Svaku večer se šetala ulicama i s gađenjem gledala kako ljudi zagađuju ulice.Imala je čisto srce,a um pun savjesti.Ne zbog stvari koje je napravila,već zato što su ju ljudi za sve optuživali.Jednu večer je naišao mladić koji je bio godinu dana stariji od nje.Pitao ju je želi li prošetati a njim.Ona je pristala o šetala s njim cijelu večer.Uglavnom su šutjeli,kao da je mladić o nečemu razmišljao.Mogao ju je pročitati,znao je da ju nešto muči.Upitao ju je što ju muči.Kao da je čekala,sve mu je ispričala.Nisu razmijenili brojeve telefona,kada bi ostala sama kući on bi samo došao.Nije mogla razumijeti kako svaki put uspije,ali to nije bio problem.Svaki put kada bi se sreli,rekao bi joj kako je lijepa.Po prvi put joj je netko rekao nešto lijepo u lice.Stvarno je mislila da ga voli.Kada je shvatio da ga ona voli,silovao ju je.Znao je da se vezala za njega i to je iskoristio.Govorio joj je odvratne stvari dok je ona plakala.Bila je uništena.Ona njena ljepota je bila narušena.Više se nije rumenila,bila je blijeda.Kao duh.Od stresa nije mogla jesti,dobila je anoreksiju.Bila je visoka i mršava.Ali ovaj put pre mršava.Njene tamno smeđe oči su postale potpuno crne i izgubile sjaj.Bila je puna modrica i rana.Prvo bi joj rekao da je predivna,a nakon par minuta bi ju izvrijeđao.To je trajalo mjesecima.Da,možda je bio čudovište.Ali joj je nekada davao tu pažnju koju je baš trebala,ali nitko joj ju nije davao.Otišla je na policiju,ali nisu ju htjeli ni saslušati.Pokušala se odmaknuti od njega,ali na kraju bi uvijek popustila i vratila mu se.Jedan dan mu se stvarno suprotstavila.Rekla mu je sve što je imala,a on ju je ošamario.Zauvijek se odmakla od njega.I tada je izgledala bolje.Još uvijek ga voli,ali zna da nije ispravno.Dan danas razmišlja o tome,voli li on nju.Da,sad ima svoj život.Sada opet uživa.Ali u nekim trenutcima samo sjedne,razmisli o tome kako nikad ne bi pomislila da je lijepa da nema njega.Kako se nikad ne bi nikome suprotstavila da nema njega,kako nikad ne bi zapravo voljela da nema njega.Razmislila bi o svemu tome i lagano se osmjehnula.
Neki ljudi izgledaju kao anđeli,ali su zapravo čudovišta.
Koliko god bilo teško,trebaš se suprotstaviti.
Ako ste zlostavljani na bilo kakve načine,molim vas brzo poduzmite nešto.Možda izgleda kao da nema pomoći,ali sve može biti bolje.
YOU ARE READING
Ovo smo mi
Short StoryZbirka kratkih pričica o životima ljudi.U svakoj priči ćete pronaći pouku ili životnu mudrost. Cover je napravila @00fairy00