JH - Wow.JIMIN i-a uite păsărelele cu se duc în țările calde.
JM - Wooowwww,chiar sunt foarte multe.I-a uita-te la aceeia,ce pene super are.JH vino repede să le vezi mai de aproape.
JH - Wooow,ce frumoasă e priveliștea.Stai sa fac o poză repede până nu se duce distracția.Si ce frumos se văd norii.I-a uităl pe acela.Seamănă cu un cap de om.
JM - Daaa,e super.Vrei să îți mai pun un pahar de bere?
JH - Desigur..........că nu.Gata,ajunge am băut destul.O să ne umflăm în burtă de bere ,iar când o să ne cheme JIN la masă nu putem să mai mâncăm.Și,nu numai de asta.O să ne certe că dece am băut iară-si.........și nu,nu vreau asta.Chiar nici tu nu vrei,nu?
JM - Așa e,ai drepta-te.Hai să strngem ramașițele si să ne căram de aici ca mi s-a făcut foame si rău înacelași timp.JM. După ce am strâns ce a mai rămas dupa mica noastra relaxare la pișcină,am fost de acord impreună cu J-HOPE să mergem acasă la ai nostrii,si să servim cina cu ei,ca deobicei.Noi suntem șapte băieti și ne intelegem de minune.La noi nu există ceartă sau altele.Împărțim totul frățește și ne bucurăm de fiecare secundă împreună.
YG - Hei,băieți haide-ți să mâncăm că pe voi vă așteptam.Nu am mai îndraznit să vă sunăm pentru că vroi-am să vă stricăm timpul liber.
JH - E okey.Acum că am ajuns haide să mâncăm.Poftă bună.
TOȚI - Mulțumim la fel.