🌻trei🌻

76 2 0
                                    

Jin.       

Plictisit,fiindcă mă trezisem de la ora cinci și pentru că nu mai aveam somn,m-am decis să cobor la baie pentru ami face rutina.Trec pe langa camera lui Taehyung,Yoongi si a lui Jungkook,iar cand ajung in dreptul ușii lui Namjoon mă oprește brusc și mă trage in camera sa.

Jin — Cei,ce?De ce mai tras în halul ala erai să......

NJ — Șșșștt,nu mai țipa.Stai pe pat și ascultă-mă.

Jin*speriat* — Da,zii,te ascult.

NJ — Nu o să îți vină să crezii.......

Jin — Zii odată și nu mă mai ține în suspans.

NJ — ...........Ok.Stai un pic să îmi reviu.Huuuh.Gata.Deci........Stii atunci când am făcut înscrierea la concursul ăla din România?

Jin — Da.Nu îmi zice că..........

NJ — Ba da.Ne-au acceptat.Vom merge cât de curând posibil.Peste cam patru zile,cam asa nu mai știu,trebuie să verific.Dar până atunci hai să le facem băietilor o surpriză.Ce zici?

Jin — Ce zic?Doamne Namjoon ești un idiot,un tâmpit,te iubesc enorm.Vino încoa să te strâng în brațe.Mai făcut să îmi dea și lacrimile idiotule.😳😳

NJ —  Ok,uite ce am plănuit.........Ce zici?

Jin — Perfect.Mă duc să mă pregătesc si să pregătesc ce am de făcut.Tu fă ce știi.Dar STAI...... nu pleca încă.Vreau să te mai iau încă odată in brațe.Te iubesc.

NJ — Și eu.Hai acum la treabă*dându-i o palmă la fund*.

Namjoon.

M-am dus repede la bucătarie să îi pregătesc lui Jin,tot ce ii trebuia cât timp el era la baie.Jin gătește cel mai bine și sunt mândru de el dar și de cei lalți.

Urc repede scările și ce să vezi?Dau de Jungkook care deabia putea să mă vadă la cât de somn îi era.Vrea să treacă de mine dar nu reușește,deoarece il prind de mână și il trag in brațe la mine,ținândul strâns.Acesta își lasă capul pe pieptul meu și începe să bombăne din gura.

JK — Namjoon vreu să mă duc la Tae,lasă-mă să trec te rog.

NJ — Păi ar fi bine să urci înapoi că ai trecut de camera lui.Ai uitat ca Tae si cu Yoonji au facut schimb de camere?

JK — Ăăăuuu,așa e am uitat.Mersi.Acum mă duc că mă așteaptă.Vrea să vorbim ceva important.

Jin

Ies din baie și vrând să cobor mă lovesc cu genunchiul de masa mititică ce tinea o vază cu flori.În acelaș timp vine și Namjoon care m-a văzut căzut de durere pe jos.Imi dă mâna să mă ridic și se uită in ochii mei timp de câteva secunde.Se uită atent in ochii mei și mă intrebă dacă sunt bine.Dau negativ din cap iar apoi afirmativ si tot asa pâna am făcut de vreo patru ori.Mi-a zâmbit larg și ma lasat singur,eu uitându-mă după el să văd ce face.Am crezut că imi v-a da o mână de ajutor,dar nu,el a plecat pur și simpu in camera lui nepăsându-i.M-am încordat un pic și am intors capul spre direcția la care am fost.Cobor prima treaptă iar cineva mă prinde de mâna.

NJ — Haide să le gătim băieților impreună.Dar mai întâi vreau să fiu sigur că na-i pățit nimic,așa că așeaza-te puțin aici și lasămă să mă uit.

Îi ridic paltalonii pâna puțin mai sus de genunchi și îi masez zona cu ușurință.Zgâriat nu era,dar il durea tare deoarece este o zonă sensibilă și după ce era și el sensibil m-a făcut să mă îngrijorez și mai tare.I-am lăsat paltanolii in jos și l-am ajutat să se ridice.

NJ — Ce credeai prostuțule că te las așa?Cum e posibil?Offf,hai că acum se trezesc băieții.

JIN — Bine.Si mersi pentru ajutor.

Ii zâmbesc dulce iar in schimb el îmi face cu ochiul ceeia ce m-a făcut să roșesc puțin.Și-a dus mâna dreapta pe talia mea și m-a tras spre el ținându-ma așa până la bucătărie.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 08, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

RecklessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum