bu bölüm smut değildir. fluff/öpücüklü,sırnaşmalı. smut hayallerinizi kırdığım için sorry. ama dünkü bölüme aldığım ilgi ile çok mutlu oldum. smut ilerlemek istemiyorum kitapta ve smut fikirleri gelmiyor. fikirlerinizi yorum olarak yazarsanız çok sevinirim!
karakterler 18 yaşlarındadır. küçük yapmak istemiyorum nedense sorry. ama çok isterseniz yeni bölümde karakterleri küçük orjinal yaşlarında yapabilirim... yorumlarınızı unutmayın yani.
uyarılar: fazlaca ashley şirinliği. takma isim. yeni bir aile üyesi.
-----------------------------
ashley mutfağa yürüdü ve kendine bir bardak su doldurdu. richie ise salonda televizyon izliyordu. pencerelerdeki perdeler hala açılmamıştı. her gece perdeleri kapatırlardı..
ashley suyunu içtiğinde bardağı yıkayıp geri yerine koydu. sakin adımlarla mutfak penceresine yürüdü. gri perdeleri tutup araladığında beyazlık yüzüne ve parlak ela gözlerine vurdu. dışarıda kar yağıyordu. ashley hayranlıkla ellerini cama koydu. yüzünü cama yakınlaştırıp gözlerini kırpıştırdı. "hey richie!" dedi kafasını salona doğru çevirip. richie oturduğu koltukta kafasını arkaya çevirip ashleye baktı. "efendim tatlım?" "kar yağıyor bak!" richie oturduğu koltuktan kalktı ve ashleynin yanına yürüyüp dışardaki kara baktı. kahverengi gözleri beyaz güzellikte bir gezdi. "dışarı çıkmak istermisin?" ashleynin sevinçten gözleri parladı. "evet!" "hazırlan o zaman dışarı çıkıyoruz rabbit." ashley sevinçle güldü. "yay!!" ashley hızla odasına koştuğunda richie kendince güldü. "şirin..."
-----------dışarı adımlarını attıklarında ashley ellerini uzattı yağan kara. "çok muhteşem!!" "değilmi?" richie ashleynin eldivenli elini tuttu ve yürümeye başladılar. önce evden çıktılar sonrada ağaçlık parka girdiler. "karları çok seviyorum." "bende seviyorum sayende. ama senin kadar ne güzeller nede muhteşemler ashley." ashley ela gözlerini richieye çevirip baktı. richie ona gülümsedi gözlerinin içine bakarak. "richie..." ikisi bir birlerine bir süre bakmaya devam ettiler. pofuduk bir köpek onlara doğru koştuğunda köpek ashleye atladı ve ashley ile yere düştü. richie köpeğe baktı. köpek ashleynin yanağını yalıyordu. bembeyaz tüylere sahip bir bichon frise dı. zeytin gibi gözleri ile ashleynin yüzünü yalarken ashley karda çırpındı ve güldü. "g-g-gıdıklanıyorum!" richie kıkırdadı bu ikisinin hallerine. richie köpeği siyah eldivenli elleri ile aldı kucağına ve ashley kolu ile yüzünü sildi salyadan. "bu köpek kimin acaba?" richie omuz silkti. "bilmem? tasmasıda yokki." ashley karların üstünden kalkıp köpeği kucağına aldı. "biz bakabilirmiyiz richie?" "ne-" "lütfen!!! çok tatlı!!!" ashley ve köpek richieye bakıp şirin surat yaptıklarında richie yutkundu sesli bir şekilde. "yahu... eminmisin bak? bakabilicekmiyiz ona?" ashley richienin suratına tuttu köpeği. "ama ya bana saldırırlarsa sen yokken richie??" "ashley.. dövüşmeyi biliyorsun." ashley köpeği kendine çekti ve somurttu. çocuk gibi gözleri dolduğunda richie çırpındı. "t-tamam ağlama! b-b-bakabiliriz ona sen yeterki ağlama!" ashley gülümsedi mutlu bir şekilde. "oley!" richie iç çekti derince. paniklemeyi kesti ve elini ashleynin kucağındaki küçük köpeğin başına koydu. onun tüylerini eli ile okşamaya başladı. "bunun ismini ne koyacağız?" "bilmem..." "ona eşya alalım. o sırada sende düşünürsün hadi gel." köpek sevinçle havlayıp ashleynin kucağından karlara atladı. üçüde evcil hayvan dükkanına doğru yürüdüler.
------------
richie köpeğe kimlik çıkartırmak için adamla konuşurken ashley ve küçük köpek eşyalara bakıyordu. ashley kolundaki sepete köpek için güzel minik bir yatak koydu. yatak yeşildi ve kermit kuklasının garip bir versiyonuydu. köpek yatağı gördüğünde çok sevindi ve ashleye sevinçle dilini çıkarıp kuyruğunu salladı. richie durup ashleye baktı. "hayatım köpeğin ismi ne?" ashley bir duraksadı ve richieye dönüp baktı. "snowball?" richie adama dönüp köpeğin isminin snowball olduğunu söyledi. ashley snowball için tuvalet sepetide aldı. bir kaç adım daha attıktan sonra kapları buldu. beyaz siyah iki kap buldu. kapların üstünde bir tane pati izi vardı. ashley emindiki snowball bu kaplardan su içmeyi çok istiyordu. ne zamandan beri emindiki kimse ona bakmamıştı. hızla yönünü çevirip köpeğe şampuan ve tüy bakımı için özel malzemeler aldı. tekrar yönünü çevirip en güzel köpek mamasını aldı. dişleri için çiğneme oyuncakları almak için köpeklerin oyuncak reyonuna yürüdü. bir sürü çiğneme oyuncağı vardı. bir tanesi kemik şeklindeydi. ashley onu aldı ve sepete ekledi. bir diğeri ise kırmızı bir toptu. bir diğeri ise bulut şeklinde bir oyuncaktı. bir kaç daha oyuncak aldıktan sonra ashley başka reyona geçti. ashley yeşil bir tasma alır snowball a. richie yanlarına geldiğinde ashleynin elindeki herşeyi alıp kasaya yönelir ve öder hepsini. tasmayı ashleye verip ashley tasmayı snowball a takar. "hadi eşyaları bırakalım. sonra snowballa oynarız." "peki!" "woof!"
-------------------------
ashley snowballı banyoya sokar richie ile birlikte. ikiside üstlerine kısa kollu atletlerini giymiş ve altlarına şortlarını giymişti. köpek şampuanını ve tüğ bakım kürlerini bir köşeye koyup ılık su dolu küvete snowbalı koydular. ashley snowballa duş başlığı ile gövdesine su tutmaya başladı. "hayatım şampuanı verirmisin?" "peki aşkım." richie şampuanı alıp eline biraz döktü ve snowballın gövdesine sürmeye başladı. snowball sevinçle havlarken ashley ise ona gülüyordu. richienin ise sadece yüzünde sıcak kanlı bir gülümseme vardı. snowball tüylerini bir anda çırptığında richie kolları ile yüzünü korudu ancak ashley koruyamadı. her yeri köpük olmuştu. richie kollarını indirip ashleye baktığında kahka attı. snowball ise masum masum ashleye baktı köpükler içinde. ashley elleri ile gözlerindeki köpüğü silip ikisine korkunç bir bakış attığında richie aniden sustu ve snowball ise bir inilti çıkardı. richie hızla işine döndü. snowball ise kendini richienin ellerine bırakırcasına suyun içinde oynadı richie ile. ashley snowballın üstündeki köpükleri duş başlığından akan su ile güzelce temizledi ve yıkadı. tüğ bakımı için olanlarıda sürdüler ve güzelce temizlediler. ashley suyu kapattığında richie havluyu alıp snowballı küvetten çıkardı ve güzelce kurulamaya başladı. ashley ona yoldan gelirken aldıkları kıyafetlerden birini çıkardı poşetten. kıyafet bir tavşan kıyafetiydi. richie buna gülmüştü ancak bu kıyafet hem sıcak tutardı hemde çok şirin görüneceğinden emindi ashley.
kıyafet snowballa giydirildiğinde snowball şaşkınca ikisine baktı. richie hemen telefonunu çıkarıp snowballın bu şaşkınlığının fotorafını çekti.
-1 SAAT SONRA-
ashley ve richie koltuklarına oturmuş bir birlerine sırnaşmışlardı. "snowballı iyiki almışız ash.." ashley kıkırdadı. "bak ben dememişmiydim yoldan gelirken? snowball artık ailemizin üyesi ve sende alışıcaksın emin ol demiştim." "haklıydında." ikiside bir birlerine baktılar ve dudaktan uzun bir öpücük paylaştılar. "her zamanda haklısın." "iyiki bugün dışarı çıkmışız... yoksa snowballı hayatta bulamazdık." richie başı ile doğruladı. ashley onun gözlüğünü düzeltti ve kucağına çıkıp kollarını richienin boynuna doladı ve tekrar bir öpücük paylaştılar. "seni seviyorum rabbit." "bende seni fox." ikiside bir birlerine sevgi dolu bir şekilde gülümsedi. snowball hızla koltuğa çıkıp ikisinin arasındaki boşluğa girdiğinde ashley richienin boynundan kollarını çekip snowballa baktı. richie kafasını eğip snowballa baktığında snowball ikisinede sırnaşıyordu. ikiside kıkırdadı...
çocukları olması için çok gençlerdi.
evlenmek için çok gençlerdi.
ama bu bir aile kuramayacaklarının anlamına gelmezdi değilmi?
--------------------------------
fluff bir bölüm bitti... bölümden reguest/istek almadım. snowball ise random aklıma geldi. umarım bölümü beğenmişsinizdir! dediğim gibi istekleri yorumlara yazabilirsiniz. kimsenin görmesini istemiyorsanız özeldende atabilirsiniz. XD
gif: -random- bichon frise gifs.
vote atarsanız sevinirim!
yorum atarsanız isteklerinizi veya görüşlerinizi sevinirim!
yeni bölümde görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ashley Miller x Richie Tozier -ONE SHOTS-
Altelekitap türkçedir. istek alıyorum. kitapta smut içerebilir. eğer eleştirmek için geldiyseniz lütfen siktir olup gidin çünkü eleştiri kabul etmiyorum. noktalama işaretlerinde berbatım. normalde june the singing clown'da bir kaç one shot atmıştım ama ay...