1️⃣💕.

88 7 0
                                    

Sveiki , mani sauc Y/n.

Es mācos vidusskolā.

Drīz pabeigšu 12 klasi.

Es dzīvoju ar savu brāli Jonatanu , jo mūsu vecāki gāja bojā auto katastrofā .

Kā jau katru rītu modinātājs plēsa manu galvu uz pusi,atgādinot , ka man ir jāceļas un jaiet uz skolu, piecēlos sameklēju drēbes un noliku tās uz gultas , tad iegāju duša.

Iznākot no dušas dzirdēju ,ka kads dauzās pie durvīm.

Durvis atvēra mans brālis un viņam priekšā stāvēja mana labākā draudzene Dženija , kura bija ļoti laimīga ieraugot manu brāli, jo viņi bija kopā.

J - Ohh , Dženij kur tu biji pazudusi?

Dž- Es biju aizbraukusi ceļojumā , piedod, ka nepateicu tev neko!

J - Nē Dženij , tā nedrīkst par to tu nopelnijies sodu.

Dž - Amm par ko ? Mmmm un diez kādu?

J - Sniedzis atslēgas Dženijai pieliecās pie auss un ieukstēja
(Brauc uz Lidostu, un šo adresi un gaidi mani jau tajā pilsētā nepaklausīgā skuķen , šoreiz tu dabusi savu ilgi gaidīto mācību!)

Dž - Un tu?

J - Nu es arī braukšu , tikkai man jānokārto viena lieta!

Dž - Kāda?

J - Jaatrod savai mazajai masai kāds ,kas viņu pieskatīs uz to laiku kamēr mēs būsim prom . Un arī man viņai tas ir japasaka , ka mēs braucam prom.

Dž - Es tik nesaprotu vienu lietu Y/n ir maziņa , ka viņu ir jāpieskata , vai kā? Bet labi es tevi gaidīšu tur kad visu atrisini šeit tad pazvani man! Bye Jonatan!

J - BYE!

Nu ko jaiet atrast māsa un japasaka viņai viss ko esmu ieplānojis viņai pateikt.

Y/n kur tu esi tu skolu nenokavēsi?

Y/n man ar tevi ir jārunā !

Best Friend SisterOù les histoires vivent. Découvrez maintenant