AİLEMİZİ TANIYALIM
Sevdiği adam için 37 yıllık yaşamından vazgeçen yani İzmir'den vazgeçen bir anne ve peşinden getirdiği kızları.
Annelerinin adı Semra'ydı.
Semra hanım , zarif , eğlence dolu ve bir o kadar da disiplinli bir kadındır. Kızları Nazlı, Buse ve Aslı. Buse ve Nazlı ikiz ve nerdeyse 18 yaşına girecekler. Semra hanım da bundan korkuyor.
Reşit olacaklar . Aslında Buse için değildi bu korku. Nazlı için.Nazlı huysuz bir tip. Sürekli kızgın ve yanlız. Annesini sever fakat yine de odasından çıkmaz , ailesiyle vakit geçirmez , sinirlidir her zaman.
Buse ise çevresi bol , her hafta sevgili değiştiren , egolu ve şımarık biriydi. Okulun da en güzel kızı olarak geçiyordu. Aslında onu güzel yapan şey doğallığı yerine makyajıdır. Makyaj yapmadan sokağa adımını atmaz. Okulda öğretmenleri kızsa bile fazla bişey diyemezlerdi. Çünkü annesi de o okulda edebiyat öğretmenidir. 12. sınıf olmaları gerekirken onlar 11. Sınıf öğrencileri. Çünkü 1 sene geç başladılar okula.
Nazlı güzel ama kendine bakmadığından ne çevresi ne de sevgilisi vardı. Onunla arkadaşlık yada bir ilişki düşünen olsa dahi Nazlı geri iter yanlızlığına devam eder, her yerde mutlaka bir huysuzluk yada kavga çıkarırdı. Buna rağmen dersleri iyiydi. Taktirleri getirir, dersini derste dinler ama evde hiç çalışmazdı.Çok kitap okur hatta genelde gizemli;polisiye;gerilim kitapları okur. Romantik kitaplardan nefret eder.
Buse , teşekkür getirirdi. Ders dinlemez, çalışmaz , kitap okumaz sadece telefonla ilgilenir. Teşekkürü peşine taktığı çalışkan erkekler sayesinde alırdı. Sınavda kopya kopya kopya. Gelelim en küçükleri Aslı'ya.
Aslı, efendi ;kardeşler arasında en olgun düşünen ve çalışkan bir kız. O da Nazlı gibi taktir getirirdi. Onun ilgisi hayvanlarla vakit geçirmek. Hayvanları çok severdi ama hiç hayvanı olmamış çünkü annesi izin vermemişti.Sokakta bakmaktan başka çaresi yoktu tabii. Daha yeni liseye başlamış ve 15 yaşında.
Bu ailenin baba kısmı boşluktaydı. İkizler 3 yaşındayken işe gidiyorum diye çıkıp bir daha gelmedi. Yani ailesini terk etti.
Nazlı küçüklükten beri yolda gördüğü adamları babası sanıp sarılırdı. Artık kabullendiğinde 12 yaşındaydı. Bu ailemiz 3 kız ve annesi.İstabul'a gidince işler en baştaki gibi olmayacak herkesin değişen hayatlarıyla devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜ Adamın ÖLÜ Kadını
FanfictionHayata karşı yenilen adamı hayata döndüren ruhsuz kadın...