TANITIM

17 1 8
                                    

AMY BLACK: Annesi Amy'i doğurmak uğruna kendi hayatından vazgeçer. Amy hangi türlü düşünmeye çalışırsa çalışsın annesinin ölümünden hep kendini sorumlu tutar. Bu konuda yalnız değildir. Amy'nin babası da çok sevdiği karısının ölümünden onu sorumlu tutuyordur. Bu yüzden baba sevgisi de göremeyen Amy hayatı boyunca kendi kendinin ebeveyni olur ve kendini yetiştirir. İstediği üniversiteyi kazanan Amy yaşadığı kasabayı terk etmek zorundadır. Kasabadan ayrılsa bile, oradaki gizem ve yeni keşfettiği özellikleri onun peşini bırakmayacaktır.

ARTHUR GRAY: Kasabanın sarışın ve tabii ki havalı çocuğu. Nedensiz bir şekilde kasabadaki bütün kızlar ona hayran olmasına rağmen o Amy ile sevgili. Fazla ironik duruyor. Ama hiçbir şey görüldüğü gibi değil. Amy'in yanına bir amaç için yaklaşan Arthur acaba istediği şeyi elde edebilecek mi?

AMBER WOOD: Güzelliğiyle derin bir tezatlık oluşturan zekası, onun en büyük silahı. Amber, Amy'in en yakın arkadaşı. Özel güçlere sahip olmasa bile, zekası ile her türlü tuzak ve kötü oyundan kıvrakça sıyrılabilir. Amy'in peşinden üniversiteye sürüklenen Amber'in astım hastalığı için derin bir nefes alması lazım. Amy'in hayatı onu fazlasıyla yoracak.

SCOTT WİLLİAMS: Nam-ı değer "WCOMSATT"! Üniversitenin en kötü ve bir o kadar gizemli çocuğu. Amy'in hayallerini süsleyip, Arthur'un hayallerine incir ağacı diken, kendisi ise olanlardan habersiz yakışıklı bir çocuk. Amy'in sergilediği garip hareketler ve aralarındaki karşı koyulamaz çekim onları bir araya getirecek. 

                                                                       theforces gururla sunar efendim... :)

3A BİR ÇİZGİ ROMANDIR ARKADAŞLAR. WATTPAD DIŞINDA SANAL OLRAK İNŞALLAH YAYINLAMAYI DÜŞÜNÜYORUZ. ŞİMDİLİK BU SADECE ÇEKİRDEK AİLEMİZİN TANITIMI OLDU :) KEYİFLİ OKUMALAR..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 09, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

3AHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin