yeni hayatıma adım

83 7 1
                                    

Uçaktan ineli 1 saat olmuştu ben hala salak gibi etrafıma bakınıyordum ne yapacağıma karar verememiştim Nereye gitmeliydim ne yapmalıydım ilk defa geldiğim bir şehirdi ne de olsa can sıkıntısından patlamak üzeriydim ama bu şehire sanki daha once gelmiş gibiydim yok yaa kesin Dejavu oldum yani gibi olmuşum galiba ne diyorum ben ya kafayı yiyeceğim Şu an karnından çıkan seslerle lokantaya gitmeye karar verdim. sonra taksiye giymek için karar verip yola kokyuldum.
bir taksi dur durup bindim.
"aneyoseyo"
"annyonghi geseyo."
"seol han gang"
"joh-a"
taksi gideceğim yere beni bıraktı
"kamsamida"
taksinden indim. gideceğim yere vardığım an içimden derin bir ohh çektim.
mutluluk içinde etrafı süzerken gözlerim bir den karardı birisi arkamdan gözümü kapatmıştı.Bu kim ola bilirki ellerinin üstüne ellerimi koydum bu bir erkekti.
"nedir seni bu kadar mutlu eden?
"sen kimsin?"
ellerimi ellerin çektim ve yüzüne bakmak için döndüm .
Burun buruna geldik boyu benimkinden uzun olduğu için biraz eğilmişti .
"şimdi tanıdınmı?"
gözlerimi yerinden cıkacak gibi açıldı bu kim tan'dı.
Şakamı bu ?
"Ev-evet tanıdım"
"Güzel o zaman güzel bayan benimle yemek istermis?"
"Olabilir."
Bir yemekten zarar gelmezdi değilmi?zaten kurt gibi açım yemek yeme fikride cazip bir fikir di.
En yakın restoranda gidip oturduk siparişlerimizi verdikten sonra derin bir sezizliğe gömüldük yalandan öksürdüm .
"Eee sen nerde kalıcaksın?"
Harbiden ben nerde kalıcaktım!
"Hiç bir fikrim yok biraz otelde kalırım sonra bir ev arkadaşı bulup oraya taşınırım"
"Bende bir ev arkadaşı arıyorum aslında benim ev arkadaşım olurmusun yani istersen?"
Ne demeliydim ?
"Eeee şey sana rahatsızlık vermek istemem aslında"
"Saçmalama sen benim sevgi-"
Gözlerim birden fal taşı gibi açıldı ne demek istedi?
Lafı toparlayıp hemen
"Sen benin sevgili arkadaşımsın ve seninle ev arkadaşı olmaktan mutluluk duyarım "
Aaa aptal ben ne demesini bekliyidun sevgilim filanmı çok kitap okuduğumdan oluyor her halde iç sesimle kavga etmeye son verip
"Peki o halde teklifini kabul ediyorum kira parasını yarı yarıya bölüşürüz evin masraflarınıda o halde ."
Saçma bir şey demişim gibi suratıma bakıp
"Ev kira değil olsada sana ödeteçeğimi filanmı sandın "
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yemegimizi bittirdikten sonra bir seyler içmek için bir yerlere gittik .
Hadi girelim dedi barın önünde durmuş ona bakıyordum bir tarfım gidelim diyor diyeri ise gittme diyor ben gittme diyeni tercih edip "ııı şey bence gittmeyelim hem ben çok yorgunum yarına ertelesek olurmu dedim "
Biraz homurtarak
"Peki sen nasıl istersen"
Gülumseyip arabaya doğru yürümeye başladık karşıya geçerken birden önümden hızlı bir şekilde araba geçti o dakikalar bana annemin öldüğü günü hatırlattı
Kolumun hızla çekilmesi ile sarılmamız ani oldu daha ben ne olduğunu anlamadan kendimi ona sarılılırken hıçkırarak ağlarken buldum.

koreli sevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin