-Ți-e foame Bella?
-Puțin.
-Ok..Păi atunci hai să papi ceva.Deci...Ce vrea fata să mănânce?
-Clătite.
O iau de mână pe Bella si mergem spre bucătărie.Brandon si soția lui,Mara,au plecat pentru niște afaceri si m-au lăsat pe mine să am grijă de micuța Bella.E o fată foarte drăguță,blondă cu niste ochi superbi albaștri,si chiar dacă are doar 3 anișori se comportă foarte frumos si politicos.Nu vrea să te răneasca,mă ajută uneori la curățenie,chiar si la gătit...E minunată..
Ajung în bucătărie unde o așez pe micuță pe unul dintre scaune iar eu încep sa prepar compozitia.Dupa cateva minute termin de facut clatitele si mă indrept cu farfuria catre masa,aproape de Bella.Stau in picioare in spatele micuței,prizandu-i parul care o impiedica sa isi savureze calatitele.
Dupa câteva minute aceasta îsi termină clatitele apoi eu spal farfuria din care a mancat.
-Esti obosita Bella?
-Puțin..
-Ok..Păi atunci hainde sa facem nani.
O iau de mana si o duc în camera acolo unde o adorm..E așa de drăgută cand doarme..zici că e un înger..
***Ma plimb de 20 de minute prin casa examinand încăperile.Am văzut cam toata casa în afară de ultimul etaj unde trebuie sa se afle și camera mea..Asa mi-a spus Samantha,mama Bellei.Ajung la ultimul etaj dar mă opresc neștiind în ce directie sa o iau,dreapta sau stanga??
Ma scarpin ușor în cap rugandu-mă să nu dau de cineva în una din camerele acestea.Intru în camera din partea stanga si ma învăluie un parfum puternic bărbatesc,dar sunt scoasă din transa atunci când un scârțait de usă răsuna în intreaga încapere.Imi indrept privirea catre locul cu pricina si dau de...Brandon??
-Îmm..Scuze. Vroiam să merg în camera mea si..
-Nu-i nimic.Stai liniștită..spune el cu un zambet larg scotandu-si dantura perfecta la iveala.
Partea cea mai interesanta este ca Brandon nu are tricou pe el si îi se pot observa patrățele perfecte.Adevarul e ca arata foarte bine. Stai,ce tot zic eu aici??El este căsatorit si are si un copil..Nu,trebuie să-mi potolesc hormonii..
-Brandon,tu nu trebuia să fii la muncă?? Sper să nu te deranjeze întrebarea.
-Ba da..Dar am venit...Kira,să stii că esti foarte frumoasă..
De ce mă simt asa când îmi face Brandon complimente??Nu,nu trebuie să mai stau prin preajma lui,nu vreau sa-i creez prombleme.Pâna la urma el e căsatorit..Poate îmi face complimente doar din politețe.Și în plus trebuie să ies rapid din camera asta că nu vreau să ne prindă așa Samantha,Brandon la bustul gol făcându-mi complimente.
-Mulțumesc Brandon,acum eu trebuie să plec să nu se trezeasca Bella.
-Bine..Ne mai vedem.
-Da.
Ies din camera si mă îndrept spre camera Bellei,unde o gasesc pe aceasta jucându-se cu o păpusă.
-Hei Bella,gata cu somnul?O întreb zâmbind..iar aceasta aprobă usor somnoroasă.
-Ok..Atunci haide să păpam un iaurt.
O iau de mână si coborăm în bucatarie unde îi dau un iaurt de fructe de pădure.
Apoi aud ușa de la intrare unde o văd pe Samantha venind ușor obosită.
-Hei Bella..Bună Kira..Cum sunteți?
-Foarte bine,spun eu zâmbind..Tocmai s-a trezit Bella si i-am dat să pape un iaurt.
-Foarte bine,apoi merge la Bella si o sărută.Brandon e sus?
-Da..
-Ok..Merg la el că avem de discutat ceva,voi două mai jucațivă puțin.
-Bine.
Apoi o văd urcând scările.Eu încep să mă joc cu Bella cu păpușile.Nu după mult timp aud niște strigăte de la etaj.Ce Doamne?? Strigătele se aud din ce în ce mai tare..
Apoi mi-am dat seama că Samantha si Brandon sunt la etaj si cred că se ceartă.Dar de ce se cearta așa tare?Si părinții mei se mai certau din când în când dar nu chiar așa de dur.
Apoi îmi îndrept privirea spre micuța Bella care..plânge??Merg la ea si o iau în brațe.Înțeleg că o doare faptul ca părinții ei se ceartă si pe mine mă răneau astfel de lucruri dar am învătat să rabd si să trec peste asemenea lucruri.
-De ce plângi Bella?
-Pentlu că mama ial se cealtă cu tata.Meleu se cealtă..
-Stai liniștită Bella..așa se mai ceartă părinții..Așa se mai certau si părinții mei..Dar uite cum facem,o să vorbesc eu cu părinții tăi să nu se mai certe..Bine?
-Bine.
Îi sterg lacrimile si o mai strâng o dată în brațe iar apoi ieșim afară din casă ca să nu mai auzim cearta.Recunosc mă doare sufletul să o văd așa pe Bella..
Încep să mă joc cu ea si să o fac să zâmbească astfel încât să o fac să uite de incidentul de mai devreme.
****Imediat va trebui să merg acasă..O mai sărut o dată pe Bella si dau să ies pe ușa doar că o voce bărbătească mă oprește.
-Kira,stai că te duc eu cu mașina acasă.Bella va rămâne cu Samantha.
-Nu-i nevoie Brandon..
-Kira,te rog nu mă refuza,după tot ce faci pentru noi...spune el cu o voce autoritară.
-Ok..
După câteva minute ajungem acasă.-Mulțumesc Brandon..
-N-ai pentru ce Kira.Spune-mi cum ți s-a părut Bella?
-Bella e o fetiță foarte drăguța si politicoasă dar si sensibilă.V-a auzit certându-vă pe tine si Samantha si a început să plângă.Mi s-a rupt sufletul când am văzut-o.
-Înțeleg..spune el cugetând la vorbele mele.A fost doar o neînțelegere.
-Înțeleg..Însă sper să nu se mai repete..
-Îți promit.Auzi,ce-ai zice dacă am ieși mâine seară la un restaurant,să mai discutăm despre Bella?
La spusele lui am căscat ochii.Până la urma ce să discute cu mine despre Bella?Ar trebui să aibă discuția asta cu soția lui,Samantha,nu??
-Nu cred că sunt persoana potrivită cu care ar trebui să vorbești despre asta..Eu cred ca Samantha e persoana potrivită..
-Haide te rog să nu o aducem pe Samantha în discuție..
-Dar de ce te deranjează așa tare Samantha?..
-E o poveste mai lungă și daca vrei să o auzi va trebui sa iesi maine seara cu mine la cina..
-Bine,fie..Dar nu voi sta mai mult de o jumătate de oră..
-Ok..Pa Kira..Noapte Bună!!
-Noapte Bună!!
CITEȘTI
Bona
AdventureÎn această carte este vorba despre o fată Kira cu vârsta de 20 de ani care este obligată de tatăl ei să se angajeze.Până la urma ea se angajează ca bonă la o familie foarte bogată.Kira va fi din ce în ce mai apropiată de tatăl Bellei,fata de care tr...