Mă trezisem cu o migrenă..Deci din start ziua începea prost..Pe la baie m-am împiedicat de vreo 2 ori..Cu chin cu vai mi-am găsit hainele pentru muncă..Părinții erau la muncă deci trebuia să-mi fac singură de mâncare..Mă uit la ceas si e..08:55??La cât naiba m-am trezit si ce am făcut atâta timp de e așa târziu..La naiba !!
Nu mai mănânc nimic ci mă încalț repede si o iau la fugă spre casa familiei Smith..Nu am chef să mă concedieze din prima zi..Alerg cât de tare pot..
După vreo 4-5 minute ajung la familia Smith..Deschid ușa și o văd pe Bella..Îmi sare în brațe si mă sărută.
-Mi-a fost dol de tine..
-Și mie,Bella..
-Ai păpat în dimineața asta ceva?
-Nu..
-Atunci hai să păpăm ceva..Ce ai vrea să papi?
-Clătite..spune ea aproape strigând cu zâmbetul până la urechi..
-Din nou clătite?Păi și ieri ai păpat clătite..
-Da..Dal mai vleau..spune ea supărată.
-Bine..Bine
-Yee.....
Plec în bucătărie cu Bella de mână,o pun pe scaun iar eu îmi aduc ingredientele pentru clatite.Se pare că îi plac foarte mult clătitele Bellei din moment ce manănca foarte des.Nu după mult timp de la terminarea clătitelor își făcu apariția si Samantha cu Brandon.
-Aww,dar ce miroase așa bine?întrebă Samantha..
-I-am făcut clătite Bellei.
Se uită la clătite cu un zâmbet pe buze,apoi la Bella iar apoi la mine si zâmbetul îi se șterse.
-Kira,cred că ai bluza pe dos..
La auzul acestor cuvine m-am înroșit toată..De la graba de azi dimineață nici nu m-aș mira..
-Ăăă..M-am grăbit azi-dimineață că m-am trezit târziu și nu am vrut să întârzii si probabil că asta este cauza.
-Înțeleg..Daca vrei poți să mergi la baie să te aranjezi..
-Bine..
Apoi am tulit-o la baie de rușine..Off,de ce mi se întâmplă mie toate astea..
Mă uit în oglinda si rămân mască.Cum naiba arăt eu așa??Părul îmi este în toate direcțile,fața nespălată,bluza pe dos....Totul este vraiște..Pun pariu că migrena aia e de vină..
Stau în baie în jur de 5 minute să mă spăl și să fac tot ce n-am făcut acasă,apoi îmi iau inima în dinți si mă întorc la Bella..
Brandon si Samatha stăteau pe telefon iar Bella se juca cu o păpușă.Nu știu de ce dar aceștia își cam neglijează copilul..Adică atunci când ai oportunitatea de a sta puțin cu copilul tău ei stau pe telefon..?
Înțeleg că au multe afaceri si probleme o grămadă dar până la urmă e copilul lor si nu ar trebui să-l neglijească atât de mult..Ceva mă face să cred că nu și-au dorit atât de tare un copil..Probabil a fost făcut printr-un viol..Cine știe??Mă îndrept spre ei iar aceștia când mă văd se ridică.
-Noi plecăm Kira..Să ai grijă de Bella..Pa Bella..
-Pa mami si tati.
-Larevedere.
Mă uit spre Brandon iar acesta îmi face cu ochiul..Pentru ce??Îi zâmbesc fals apoi mă îndrept spre Bella care încă se juca cu păpușile..
Mai stau puțin să mă joc cu Bella apoi o pun la somn.Mă mai plimb prin casă apoi stau pe telefon.După vreo 10 minute primesc un mesaj de la Brandon.
Deci unde vrei să
ne vedem deseară?Ne vedem deseară?
Da..Mi-ai promis
aseară că ai să vii
să discutăm despre
Bella si Samantha.
Ai uitat?Aa..Mi-am amintit.
Deci unde ne
vedem?Unde vrei tu..
Ok.Deseară la 7
vei fi gata?Da.Dar ți-am zis că
nu o să stau mai mult
de o jumătate de oră..Ok..
Perfect..Am o întâlnire azi despre care era să uit conplet..Nu știu cum o să le spun părinților că am o întâlnire cu Brandon..Cine știe ce vor crede?
Numai de asta aveam eu chef..o întâlnire cu Brandon..Numi-e deajuns migrena pe care încă o am..
*****E 18:55 și în câteva minute trebuie să ajungă si Brandon..Îl aștept afară deoarece nu am nici-un chef să intre în casă,chiar dacă nu e un gest foarte frumos..Până la urmă le-am spus părinților că merg la o întâlnire cu Brandon si că vom vorbi despre nuștiu ce afaceri si chestii d'astea..si m-au crezut..
Eu sunt îmbrăcată cu o rochie de-asupra genunchilor roșie,simplă,cu o pereche de pantofi cu platformă,roșie,iar la păr mi-am făcut niște bucle..Machiajul e foarte simplu alcătuit:dintr-un tuș de ochi,rimel,fond de ten,si un ruj mat..
Îl văd venind pe Brandon într-o mașină neagră,foarte frumoasă..Iese din mașină si ca un gentelmen îmi deschide portiera..
-Bună Kira..
-Bună..
Hei...Am mai revenit cu un nou capitol si aș vrea să știu dacă v-a plăcut..Aștept păreri,steluțe si întrebări..
Vă PWP ❤😘❤😘😍
CITEȘTI
Bona
AdventureÎn această carte este vorba despre o fată Kira cu vârsta de 20 de ani care este obligată de tatăl ei să se angajeze.Până la urma ea se angajează ca bonă la o familie foarte bogată.Kira va fi din ce în ce mai apropiată de tatăl Bellei,fata de care tr...