Tahir nefesi hemen hastahaneye getirir.
Tahir: doktorr! Yardım edin ulaa!!
Tahir nefesi arabadan indirip sedyeye yatırır.
Doktor:çocuklar hemen acil müdahale odasına alalım hanımefendiyi!!
Nefesi odaya alırlar ve 20dk sonra doktor odadan çıkarak tahirin yanına doğru gelir.
Doktor:hastamız çok iyi sadece kafasına aldığı darbeden dolayı baygınlık geçirmiş .
Tahir:çok şükür yarabbim... teşekkür ederim doktor bey.
Nefes kendine geldikten sonra polisler hastaneye gelir. Nefes ile konuştuktan sonra tahire trafik cezası kestikten sonra gitmişlerdir ve tahiri almamışlardır çünkü nefes şikayetçi olmamıştır.
Tahir hemen odaya girer.Tahir:merhaba.
Nefes:merhaba.
Tahirin ağzından: o kadar güzeldiki dalmıştım . Hemen bana çarpan sen misin ? diye lafa girdi.
Tahir:e-evet b-ben çok özür dilerim her şey benim yüzümdendi neden benden şikayetçi olmadı ya sana birşey olsaydı!!
Nefesin ağzından: o kadar kusursuzdu ki ağzı,burnu,yüzünün her köşesi. Onu incelerken ne dediğini duymamıştım.
Tahir:Kızım cevap versene neden beni şikayet etmedin?
Nefes: bana bir şey olmadı ama asıl nedeni bu değil ! Beni orada bırakıp gitmedin...
Tahir:tabi bırakmayacaktım kızım !!
Adam olmayan bırakıp gider .
Neyse teşrkkürler şikayetçi olmadığın için.(Nefes cevap vermez hafif sırıtır.)
Tahir:biz tanışmadık bu arada ben
Tahir. (Elini uzatır.)
Nefes:bende Nefes.
(El sıkışırlar.)
Tahirin ağzından: nefes... ne kadar güzel ismi... tıpkı gözleri gibi.
Ula tahir noli sana kendine gel da!
Ve tam o sırada nefesin babası ve mustafa telaşla odaya girer.Mustafa tahiri orda görünce çok şaşırır
M:tahir napaysun burda !
T:abi senin ne işin var burada!
M:ilk be sordum da! Cevapla
T: ııı hanımefendiye ben çarptım
M: nee!!
T: yeminle yanluşlukla oldi abi !
M:gel dışarı konuşacaz
(Dışarı çıkarlar.)
M: oglum bu kız mehmet amcanın kızı bilmeymisun ?
T: abi ben kizu hayatumda ilk defa görüyorum. Benden de şikayetçi olmadı.
M: oda doğri. Çabuk git özür dile mehmet amcadan !! zaten kız senden de şikayetçi olmamış !
T:tamam abi . Der ve içeri gidip özür diler.
3 GÜN SONRA
nefes o olaydan sonra hiiç tahirle konuşmamıştır. Bu gün de nefesin babası hastaneden çıkacaktır .
Onları almaya mustafa kaleli gelmiştir .
Normalde eve gitmek üzere karar almışlardır ama saniyenin ısrarları yüzünden kaleli konağına gideceklerdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞUCU
FanfictionBirbirini hiç tanımazken ilk görüşte aşık olan iki güzel insanın hikayesi... Tahir Kaleli : 25 yaşında Karadenizli bir delikanlı... babasını çok erken kaybetmiştir. Aşka hiç inanmazken aşk onu en ihtiyacı olduğu zamanda bulur... Saniye Kaleli : tah...