Sabah olmuştu ve ben yataktaydım ama Tahir yanımda yoktu. Gece o kadar yoruldum ki yürüyecek halim yoktu.
Birden aşağıdan ses geldiğini farkettim.
Ve bu ses Saniye Hanım a aitti..Ne yapacağımı bilmiyordum hemen Üstümü giyinip aşağı inmek için hazırlandım.
Aşağıya indiğinde herkes oturmuş konuşuyordu Tahir de abisinin yanına oturmuştu.
Ne oldu onu çözerken Tahir bana bakıp göz kırptı.
Utanmıştım o öyle bir kızarmıştım ki.
2 hafta sonra..
Kaleli konağında iki haftadır kalıyordum. Ve onlara rahatsızlık veriyordum sanki..
Kahvaltı hazırladık ve hepimiz masaya oturduk..
Birden Ben konuya daldım..
Nefes: Saniye Hanım her şey için teşekkür ederim ben çok kaldım burada Bugün gidip ev bakacağım ve yerleşeceğim en kısa zamanda Kusura bakmayın rahatsız ediyorum sizide..
Saniye: Oy kızım ne rahatsızlığı istediğin kadar gerek yok Eve meve de !
Nefes: Yok ya gerçekten teşekkür ederim Hem ben de daha rahat ederim ayrı evde..
Tahir: olmaz öyle şey.
Nefes: daha sonra konuşalım bence Tahir...
Tahir: nefes yukarı çıkıyorum gel..
Nefes: pekii..
Tahir: Ula Kızım ne ayrı evi Neden bahsediyorsun sen benim sevgilimsin benim yanımda kalacaksın Yok ayrı ev falan delirtme beni !!
Uzun uzun konuştuktan sonra Tahir ikna olmuştu ve ev bakmaya çıkacaktık bugün...
Baktıktan sonra da hastaneye geçecektim..5 saat sonra
Tahirlere 2 kilometre uzaklıkta döşeli bir ev tutmuştum..
Eşyaları Hazır olduğundan eşya almama da gerek yoktu..
Hastaneye geçmiştim ve ilk günden bir sürü Hastam vardı...
Bu gece de kaleli konağında son gecemdi..
Bir hastamı muayene ederken aniden Çok kötü midem bulandı ve odadan çıktım, lavaboya ilerledim ve çok kötü kustum,hastanedeki hemşirelerden bir mide bulantı hapı aldıktan sonra kendime gelmiştim..
KALELİ KONAĞI...
yemek hazırdı ve herkes masaya oturmuştu.. yemeğimizi yedikten sonra ben ile Asiye abla Bulaşıkları yıkamaya gittik..
tahirler ise televizyon izliyordu içerde.Bulaşıkları tam Makina yerleştirirken dengemi kaybettim en son kendimi yerde hatırlıyorum....
Tahirin ağzından:
Mutfaktan tabak kırılma sesleri geldiği gibi herkes mutfağa koşmuştu ve nefesi yerde gördüğüm an...
Hastaneye gelmiştik ve bugün tanıştığım Doktor arkadaşım müdahale etmişti bana..
Niye böyle oldun Ben de bilmiyordum ve başım çok kötü ağrıyor du..
Bir hışımla herkesin içeri girdiğini gördüm ve Tahir gelip belime sarıldı bı anda..
Üst üste sürekli teşekkür ediyordu
ama ben neler olduğunu bilmiyordum hala..
doktor odaya girdi ve çok şükür ufaklık iyi dedi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞUCU
FanfictionBirbirini hiç tanımazken ilk görüşte aşık olan iki güzel insanın hikayesi... Tahir Kaleli : 25 yaşında Karadenizli bir delikanlı... babasını çok erken kaybetmiştir. Aşka hiç inanmazken aşk onu en ihtiyacı olduğu zamanda bulur... Saniye Kaleli : tah...