Kösz szépen Virág...

9 2 1
                                    

Másnap reggel amikor felkeltem Vivi már ült az ágyaMON és telefonozott. De ezt nem hiszem el! Haja és a sminke is makulátlan volt! Ezt meg, hogy csinálta? Bezzeg én a szénakazal fejemmel.... Ekkor anya rontott be a szobámba:( nem a kecsességéről híres )
-Lányok remek hírem van! Mivel ősziszünet van.... Elmegyünk kempingezni!!!
De nem csak mi 4 en ! Hanem jön velünk még Virág ( óvoda óta ő az egyik legjobb barátnőm ) és az anyukája is! -mondta izgatottan.
-Hogy mi a csuda? Egy kemping? Legalább kastélyban alszunk? Mert, hogy én nem alszom sátorban az biztos!-kiáltotta sértődötten Vivi.
-Ne legyél már ilyen! Biztos nagyon jó lesz!-mosolygott rá anya.

Eljött a kemping napja. Virágék autója begurult a kertünk elé. Ahogy Virág meglátott megölelt majd megkérdezte:
-Ki ez a lány? Olyan kedvesnek tűnik! Eszméletlen szép!- válaszra sem méltattam....

Virágék autójával mentünk, mert az 6 személyes, így pont befértünk. Úgy terveztem, hogy hátul ülünk Virággal egymás mellett. Igen ám, csak amikor Virág beült hátra, Vivi gyorsan bepattant mellé, és elkezdte dícsérni, hogy milyen szép a ruhája.
10 perc alatt úgy összebarátkoztak, mintha én a világon sem lettem volna.. Nagyon fájt, hogy az egykori legjobb barátnőm észre sem vesz. És persze az is, hogy a legnagyobb ellenségem lett hirtelen a legjobb barija.

Amikor odaértünk a kempinghez, anya gyorsan kibérelt egy lakókocsit ami 4 személyes, ( nagyobb nem volt ) és egy 2 személyes sátrat. Virág rögtön mondta, hogy ő a sátorban fog aludni. Mivel úgy beszélünk meg, hogy együtt alszunk a sátorban és egész este pletykálunk. Ekkor azonban megszólalt Vivi:
-Én nem tudok a lakóban aludni, mert.... Ő.... Mert.....khm.... Alergiás vagyok benn!-és köhögött néhányat... Nevetséges! Ha azt várja, hogy ezt bárki is elhiszi nagyot téved!
-Jaj szegény Vivi! Akkor muszáj a sátorban aludnod! És csak szólj ha nem érzed jól magad!-mondta anya. Hogy-mi-van????!!!!! Ugye ezt nem gondolta komolyan? De hát úgy volt, hogy én alszok Virággal! Nem az öregekkel!
Ekkor Virág Meg Vivi boldogan összepacsiztak. Hát ez szuper... Este felé járt az idő ezért lefeküdtünk. Én a lakókocsiba az öregekkel, Vivi meg Virág pedig a sátorba...
2 óra van... Nem bírok aludni a sátorból áthallatszik miről beszélgetnek. Minden titkomat elmondta Virág!! Ez hihetetlen! A legnagyobb ellenségem tudja minden titkom! Az életemnek annyi!.... Kösz szépen Virág... Kösz szépen...

Sziasztok! Hát mit ne mondjak ez se lett annyira jó... De ha tetszett kérlek votoljátok és kommenteljetek!❤😉😉

A gimi kezdeteWhere stories live. Discover now