'dans yarışmasının galibi...'

406 50 18
                                    

Medya Jongin'inle Kyungsoo'nun giydiği kıyafet ve Jongin'in dansını içeriyor. kaismin bulmama yardım ettiğin için teşekkürler.

~🍒~

Akşam saat sekize yakınken Jongin bu iddiayı riske atmamış erkenden her şeyi hazırlamıştı. Çok iyi olmasına rağmen kazanamayacağı düşüncesi onun kendini kemirmesini sağlıyordu.

Boş bar taburelerinden birine oturdu. Sürekli hyungunun gelip gelmediğne bakıyordu. Bir shot içki istedi, yudumlarken gözleri hala kapıdaydı. Gelecekti değil mi?

Gördüğü bedenle içkiyi püskürtmemek adına elini ağzına kapadı. Kyungsoo ne giymişti öyle? Hyungunu ilk defa böyle gördüğün dair yemin edebilirdi.

Jongin, Kyungsoo'ya ilerledi. Adımları hızlıydı. "Hyung?"

Kyungsoo önündeki bedene döndü. Gergince gülümsedi, bugün bu adamla öpüşecekti.

"Gerçekten geleceğini düşünmemiştim." Alıcı gözlerle hyungunu süzdü. Suratına yaptığı hafif tonda makyaj Kyungsoo'yu olduğundan daha güzel kılmıştı.

"Gözlerinle yiyeceksin Jongin, salyan akıyor." Kyungsoo küçüğünü fark ettiğinde alayla kıkırdadı. Etkileyici giyindiğini kendine itiraf etmeliydi. Göz ucuyla Jongin'in süzdü. Gözleri göğsüne takıldığında hızla gözlerini suratına çıkardı, yanakların kızarmamasını umuyordu.

Gülme sırası Jongin'deydi. "Hyung utandın mı sen? Yanakların kızardı."

Kyungsoo hızla Jongin'in omzuna hafif bir şekilde vurup yanaklarını kapattı. "Öyle bir şey yok, hem sen gidip dansına falan hazırlansana." Panikle söylemişti.

Jongin tekrar güldü. "Merak etme hyung -büyüğünün kulağına eğilip fısıldayarak söyledi- fazlasıyla hazırım." yavaşça geri çekildi. Jongin'in bu hareketi Kyungsoo'nun tüm uzuvlarının titremesine yol açmıştı.

Hyungunun bileğini tuttu ve dans yarışmasını daha rahat görebileceği bir yere getirdi. "Ben en son çıkacağım." göz kırptı. "Dans esnasında görüşürüz hyung"

Kyungsoo başıyla onaylayıp kendine bir içki aldı. Tekrar dans yarışmasının yapılacağı kısma geçti. Yarışma çoktan başlamıştı. Gerçekten insanlar fazlasıyla çalışmış duruyordu, danslar çok etkileyiciydi.

"Günün son dansı, sıra Kim Jongin'de." bağırarak söylendiğinde bir sürü alkış kopmuştu.

Müzikle beraber Jongin hazırladığı dansa başladı. Onun hareketlerine uyan ve o dans ettikçe göğsünü ortaya çıkaran bol gömleği sanki daha seksi olabilirmiş gibi Jongin'i seksi kılıyordu. Keskin hatlı hareketlerle harmanlanmış hafif detaylar vardı.

Jongin, Kyungsoo'yu görmesiyle ona göz kırptı. Büyük olan yutkunumadığını hissediyordu.

Dans bittiğindeyse ellerini kaldırıp alkışlamış ve gözlerini Jongin'in üzerinden çekmemişti. Aynı kişi konuşmaya başladı.

"Kazanan belli gibi duruyor, ne dersiniz?" büyük bir kahkaha sundu. Kalabalığın yaptığı tezahüratlar Jongin'in ismini duyuruyordu.

"Dans yarışmasının galibi -biraz bekledi, heyecan katmak içindi- Kim Jongin!" yüksek sesle söyledi. "Onu tebrik ediyoruz."

Jongin gülümseyerek bana baktı. Kalabalığı aşıp yanıma geldiğinde kolunu belime sarıp kulağıma fısıldadı.

"Öpücüğümü vermeye ne dersin hyung?"

Cherry ||kaisooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin